slijm

A

Anoniem

Guest
hey meiden

ik heb weer vieze praat. Gistermiddag dat ik naar het toilet ging ondekte ik heel apart slijm. Het leek op eiwit.. (dacht dat hier wel eens eerder gelezen te hebben) nu is dit weer nieuw voor mij.. Dus weer niet wat/of dat wat betekend?!

Herkent iemand dit?

Verder klussen we er lekker op los! Bijna iedere dag ipv om de dag haha.

liefs

Klinkt als je eisprong. Normaal is je slijm wit en ondoorzichtig. Als het doorzichtig wordt en je kunt er draden van trekken (je moet er maar zin in hebben, haha!!) duid dit op je eisprong. Ik heb het ook altijd rond mijn eisprong.

En zolang het klussen leuk blijft iedere dag, zou ik er gewoon mee doorgaan...;-)

Liefs,
Roos

Hoi Renate
Ik had dat gisteravond ook! Ik denk ook dat je dan een eisprong hebt!! Maar ik had woensdagochtend pijn in mjn buik ter hoogte van eierstokken en gisteravond pas slijm.
@Roos: weet jij Roos of je dan voor je eisprong slijm hebt of erna??

En Renate: verder lekker klussen,krijg je mooie kindjes van:)

Gatver! Wat een vieze praatjes! Whahahaha!!

Nee hoor, zonder dollen! Ik denk ook dat het met je eisprong te maken heeft ook al heb ik zelf nooit last van slijm voor of na mijn eisprong. Je hoort er regelmatig over dat dames hier last van hebben dus meid, gewoon doorgaan met klussen en hopelijk kun je ons positief nieuws melden rond je NOD.

Ik duim iig heel hard voor je! *******

Liefs Lynn

@Mascha29, dat slijm heb je doorgaans op het moment van je eisprong. Bij mij komt het altijd 1 tot 2 dagen na een positieve ovutest. Het is inderdaad een btje een vies praatje, maar het is wel één van de manieren om de ovu te ontdekken.

@ Lynn hahaha moet erg lachen om je reactie!
@ Mascha nou dan moeten wij wel hele mooie kindjes krijgen met al dat geklus haha.

Ik had berekend dat ongeveer aankomende zondag mijn ei zou zijn... Dus het zou kunnen. Maar vorige ronde had ik alleen ineens 1 avond dat doorzichtige slijm (heb toen lekker draden zitten trekken haha grapje). Maar heb toen dat eiwit zeg maar niet gehad.. Dus benieuwd of ik dat slijm weer krijg.

En het plezier met klussen is er zeker! Alleen een nadeel: slaap tekort! Pff

Thanks voor de reacties!

Je hebt niet elke maand op dezelfde dag, zelfde moment je eisprong, dat hangt van vele factoren af.
Ik heb ook maar 1 moment mijn draadjes gehad hihi en dat was gisteren avond. Nu is het weer droog:)
Volgens internet normaal.
Groetjes!!

haha ik snap dat je eisprong kan verschillen van dag/tijd.. daarom schreef ik ook ongeveer. Ik wacht nog op mijn draadjes whaha vanavond even pauze (ook alleen maar omdat me vriend niet thuis is haha) en morgen weer verder klussen haha.

Fijn dat het weer droog is bij je;) hahaha lekkere praat hoor.

Liefs

Terug
Bovenaan