slijm

@Daycey; aha. Dat was me onduidelijk. De ene site zegt dit, de andere dat, maar kan me wel in jou theorie vinden, dat het per persoon verschilt wanneer het naar buiten komt. Bij mij dus erna aangezien ik de dag ervoor pijn had in mijn linkerzij. Bedankt voor je uitleg!
Alleen hebben we de hele week ervoor niet kunnen klussen maar toen ik die pijn voelde heb ik mijn man even snel de badkamer in getrokken (de kids waren lief aan het spelen hihi) en hebben we tijdens die pijn geklust. Is dat nog net op tijd geweest? Voor de zekerheid ook nog die avond gedaan.

@Renate: ik doe mee met de deal! Mijn nod doe ik ook op de 18de maar test pas wel de 20 ste. Mijn vorige 2 zwangerschappen ook pas 2 dagen na mijn nod kunnen testen.

@ Mascha, hetkan nog op tijd zijn hoor. Vanaf je eisprong blijft je eitje tot 12 uur 'in leven'. Daarna wordt het afgebroken door je lichaam.

Succes!!

@ Mascha: Ik weet niet wanneer ik ga testen hoop dat ik me weer in kan houden tot mijn NOD is me tot nu toe aldoor gelukt.. Maar deze ronde zijn we wel behoorlijk aan het klussen geslagen. En ook mijn vriend drinkt geen drank(normaal lust ie in het weekend ook lekker een biertje) Dus we hebben goede hoop.
Hij vraagt best vaak: En schopt ie al? Ben je al zwanger? Word ik al papa? haha echt leuk!

We gaan voor een kortere NOD Lijst!

ja dat ken ik. De vraag 'voel je al iets' in de trend of ik me al misselijk voel, of pijnlijke borsten heb wordt me ook vaak gesteld. maar ik voel dingen meestal wel snel aan. Wist bij mijn 1ste meteen dat het een meisje zou zijn, bij de 2de dat het op een bepaald moment raak was. Vandaar dat mijn man zo op mijn gevoel af gaat. Heb meestal gelijk, helaas voor hem:)
Gelukkig doen mijn man en ik het echt samen en misschien wil hij het nog wel liever dan ik haha!! Zou zo leuk zijn....Had trouwens gisteren avond weer veel slijm...wel iets stugger dan donderdagavond maar dat hoort ook zo toch? Dan is mijn ei echt geweest!:)

Haha leuk he dat de mannen er ook zo mee bezig zijn! de eerste 2 rondes was hij dat nog helemaal niet, maar nu toch echt wel. Ik denk dat hij er ook een beetje aan moest wennen. Net als ik! Met het id dat ik mama wil worden hihi.
Vervelend voor jou man dat je meestal gelijk hebt haha hij ff pech;)

Misschien stom om te zeggen maar voorheen zei mijn vriend ook van ik heb zin of zullen we ff.. in die trand.. en nu is het schatje zullen we een kindje maken whaha. Ik moet er wel om lachen. En hij zit de hele dag over mijn buik te wrijven, ik zei net al dat word wat als ik zwanger ben dan zit je er helemaal aan vast geplakt haha.

Ik heb dat draderige slijm nog niet gehad.. niet gemerkt iig.. Ik zou als ik jullie was voor de zekerheid nog even doorklussen. Doen wij wel iig!

Liefs

Terug
Bovenaan