Sorry hoor, maar mijn grietje heeft nu een aantal dagen vieze, sslijmerige diarree............echt veel slierten slijm er doorheen. Als verpleegkundige ben ik dol op poep en het bestuderen ervan..............................! Diarree vind ik op zich niet zo erg, en schrik ik ook niet van, maar dat slijm er door zit me niet zo lekker eigenlijk!
Zou dit te maken hebben dat er tandjes kunnen komen, ik voel en zie alleen nog maar hobbels en bobbels, of zou ze toch een virusje hebben?
Ze oogt niet ziek, heeft alleen lichte verhoging tot 38 graden, ze eet redelijk, drinkt goed, is niet extra hangerig, spuugt niet, kwijlt niet meer dan anders, kauwt zowieso de hele dag op van alles en nog wat..................
Wie heeft er wat ervarings verhalen??
Kus Rimke
Zou dit te maken hebben dat er tandjes kunnen komen, ik voel en zie alleen nog maar hobbels en bobbels, of zou ze toch een virusje hebben?
Ze oogt niet ziek, heeft alleen lichte verhoging tot 38 graden, ze eet redelijk, drinkt goed, is niet extra hangerig, spuugt niet, kwijlt niet meer dan anders, kauwt zowieso de hele dag op van alles en nog wat..................
Wie heeft er wat ervarings verhalen??
Kus Rimke