Slijmprop verloren? Ervaringen

<p>Hi dames!! Ik ben nu 39 weken zwanger. Al enkele dagen last van voorweeen. En ik denk vandaag de slijmprop verloren te zijn. Heb een foto gemaakt maar weet niet of het raar is die te delen? </p><p>En ben heeeeeeeel benieuwd of iemand rond mijn termijn ook zijn slijmprop verloren is en na hoelang de bevalling begonnen is. </p>

Hoi ik ben mijn slijmprop. Met 37 weken verloren. En ben met 42 weken toch ingeleid. Het was een raar wit slijmerig streepje. Ik heb em op Google opgezocht om te vergelijken. Veel succes met de laatste loodjes! 

Mijn bevalling begon pas 3 dagen later, zegt helaas nog niks.
Ken ook vrouwen bij wie het nog die dag begon en ook 1 week erna..
Als het goed is is het gewoon echt dik taai achtig slijm. Gelig, soms wat bloederig en draderig.
Denk dat dat al vies genoeg is deze omschrijving waardoor een foto niet nodig is ?
Voordeel bij 39 weken is dat het sowieso niet lang meer gaat duren haha, succes! 

Ik ben mijn slijmprop bij 36+1 verloren. Vandaag ben ik 37+4 en nog geen bevalling te bekennen. Mn verloskundige gaf aan dat het geen begin hoeft te zijn en dat het nog weken kan duren voordat de bevalling echt start.. ben benieuwd! 
Succes met de laatste loodjes! 

De slijmprop is een soort dikke, taaie snot. Vorige zwangerschap op donderdag verloren en op zondag begon de bevallen. Ik ben gisteren mijn slijmprop verloren. Afgelopen zondag al in het zkh geweest ivm weeën. Ik heb 2cm ontsluiting en een bijna verweekte baarmoedermond. Toch nog geen baby te zien helaas

Ik ben zondags mijn slijmprop verloren en maandag of dinsdag bevallen met 39+3 bij mij was dat dus wel het startsein van de bevalling 

Ik verloor de slijmprop nadat mn vliezen waren gebroken. Dag erna bevallen na bijna 24 uur. Het kan zijn dat je gaat bevallen of nog even niet. Bel je VK als je dit nog niet hebt gedaan

Is echt per persoon verschillend dus he! Vandaag vk geweest. Heb een weke baarmoedermond en 2 cm. Wel lag mijn baarmoedermond nog wat ber naar achter waardoor ze hem naar voren moest trekken. Ben benieuwd hoor... 

Terug
Bovenaan