Slijmprop verloren? Ervaringen

Hallo,
Bij mijn zoontje was ik de slijmprop smorgens op 14 februari verloren. Daarna ook meteen onregelmatige weeen gehad. Die gingen na 2u weer over. De rest van de dag gezeur en heeeeel veel slijm en vochtverlies. Diezelfde nacht (dus 15 februari) begon het echte werk om 4u snachts. En om 13.44 was ons zoontje geboren! 
Bij iedereen is het anders! 
Succes!

Hoi! Ik ben 20-08 mijn slijmprop verloren, 21-08 braken mn vliezen spontaan en 22-08 bevallen. Ik was 36 weken+2 zwanger toen mijn dochter geboren werd. Wie weet duurt het dus niet zo lang meer! 

Hoi hoi, ik verloor mijn slijmprop op donderdag. Kreeg toen snachts weeën en ben op vrijdagavond bevallen. Kan dus de inleiding van je bevalling zijn, maar hoeft niet. 

Ik lees als je hem voor de 38 weken verliest t niets betekend en als er geen bloed bij zit je lichaam weer (soms) een nieuwe aanmaakt.. na de 38 weken en vaak als er een beetje bloed bij zit dan is het toch wel een teken dat t niet lang gaat duren.. 
ik verlies volgens mij al weken kleine deeltjes maar weet dit niet zeker.. soms echt witte glibberige plekken in m’n onderbroek dus ik twijfel of het van me slijm prop is of gewoon normaal slijm?? 

Zit vandaag op 34+2 

Hi Sanne,

ik denk in jouw geval gewoon dat je meer afscheiding aanmaakt waar je soms wat witte vloedjes in je ondergoed kunt hebben! Ik heb dit afgelopen weken namelijk ook gehad.
Gisteren ben ik mijn slijmprop verloren bij 40w1d dus ook hier wachten we rustig af of het een startsein is of dat het voorlopig nog afwachten is! Haha
Ook mijn vk gaf aan rond dit termijn dat het meestal wel een signaal is en voor de 38 weken vaak onschuldig is.
succes met de laatste loodjes !

Eergisteren een deel verloren met wat bloed. Vandaag nog meer, jeetje echt heel veel zeg maar een onderbroek vol ??. Dit keer zonder bloed. Heeft een beetje de kleur van snot (beetje groenig)
Morgen precies 40 weken trouwens. 

Terug
Bovenaan