Slijmprop verloren !!

Hoi damens,

even een vraagje ik denk dat ik vanmorgen me slijmprop ben verloren. Bij mijn eerste ben ik me 40 weken ingeleid en heb ik die nooit gezien/herkend. Maar vanmorgen had ik echt zo iets van, volgens mij is dit mijn slijmprop. Een grote berg slijm in me onderbroek (meer dan beetje afscheiding) en daarna onder het douchen nog 2x een klodder ter grote van een erwt. (sorry voor de details) :) :)
Manlief had ook zo iets van wat is dat ? whahaha lekker ben ik he ! Maar iemand ervaring hoe dat eruit ziet ? Laten we hopen dat dit ten gunste van mijn bevalling werkt ook al weet ik dat het weinig over de tijd van bevallen zegt.

gr van Mariska mama Zifjon en 36 weken zwanger.

Hey Mariska,

Ik zou meteen de verloskundige bellen!!! Het is nog te vroeg. Dus dan moet je waarschijnlijk zelfs naar het ziekenhuis!!!
Sterkte!! Hou me op de hoogte!!

Liefs Trudi

Heb gebeld en mag ff niets doen wat mijn baarmoeder kan prikkelen aangezien die al erg actief is. Wel zij ze dat het waarschijnelijk niet lang meer op zich zal laten wachten. 2e is vaak al eerder en dit is wel een teken dat alles in gang wordt gezet voor de bevalling. We zullen zien. nog ff 1 weekje volhouden voor die kleine om geboren te mogen worden. Moet wel direct weer bellen als ween krijg of bloed verlies of vliezen breken

gr van Mariska

Spannend hoor!!! Hoop voor je dat ie nog een weekje blijft zitten.
Mocht ik je toch niet meer spreken...... Heeeeel veel sterkte!!! Ik denk aan je!

Liefs Trudi

Hoi Hope,

Ik had een bloedprop, zou het zelfde moeten zijn volgens verloskundige. Ik had dit vrijdag op zaterdag nacht en donderdag erop begonnnen toen de weeen. Mijn zoontje is toen uiteindelijk op vrijdag geboren. Ik was toen ook 3,5 week te vroeg, Zal me daar niet teveel zorgen om maken, zijn veel kindjes die dan geboren worden.

Voordeel is dat jouw kind veel meer onderzocht wordt dan kindjes die op tijd geboren worden, ook wel prettig toch!

Ik ben nu 35 weken zwanger en zit hierdoor nu wel al in mijn alarmfase, ben er op voorbereid dat de 2e ook te vroeg komt, maar je zal zien, die komt te laat!

Succes met bevallen!

Afgelopen 2 nachten waren echt zwaar en heb nu heeeeeeel veeeeeeeeeeel last van voor weeen die helaas of nog maar goed niet doorzetten. Vk dacht eerst een blaasontsteking maar dat is gecontroleerd vanmorgen en niets aan de hand. Zij vermoed dat me lichaam toch zo langzaam aan zich klaar aan het maken is voor de grote start. Maar ja je kan dit nooit met zekerheid zeggen. Dus wachte we nog maar even af. Ik zie wel wanneer de kleine zich aanmeld en wanneer de boel omslaat tot echte weeen. Emotioneel was dit wel even weer heel zwaar omdat mijn krachten al zo laag zijn.Maar we houden goede moed en de vk begeleid me goed dus hopen we dat die kleine misschien volgende week besluit te komen, zou wel leuk zijn. Hoe is met jou Trudi ? Had je bij andere topic nog gemaild maar geen reactie meer gekregen.

liefs van mariska

Zie nu je berichtje bij het andere topic. Heb er overheen gelezen....sorry. Je had/hebt het dus erg zwaar. Ik hoop zo voor je dat het nu toch door zet. Anders heb je straks echt geen kracht meer over voor de bevalling. Als je eind van deze week nog niet bent bevallen zou ik er echt op aandringen dat ze je inleiden. Dit is geen doen voor je!!! En als ze om wat voor reden dan ook zeggen dat ze het niet willen, dan moet je echt boos worden!!! Kom voor jezelf op! Mij willen ze wel inleiden terwijl jij er een stuk erger aan toe bent!! Dat is toch scheef!

Hier is alles nog hetzelfde...... hoop dat die van mij ook snel komt, maar ik ben bang dat ie er te lekker bij zit :eek:s
Bekken word nog steeds erger. Slapen steeds moeilijker..... zucht......

Heel veel sterkte en ik hoop echt dat ik hier heel snel een berichtje van je lees dat je bent bevallen!!!

Liefs Trudi

Terug
Bovenaan