Slijmprop verloren !!

Ik weet het niet emotioneel zit ik wat beter in me vel en denk ik de laatste dagen ik red het wel om het zelf te doen en dus te wachten. Maar een paar van dit soort nachten en ik ben vandaag weer behoorlijk ziek. Veel gewrichtspijnen hoofdpijn,keelpijn en dan denk ik ja laat de beeb maar gehaald worden. Zit zelf op een mega schommel en weet het soms echt ff niet meer. Ben ook bang dat ik geen ontsluiting heb voor inleiding of dat ze andere redenen gaan verzinnen. Donderdag heb ik weer afspraak misschien kan ze kijken hoe me baarmoedermond ervoor staat. Voor de rest heb ik deze week elke dag wel iemand in huis om me helpen en dat is fijn maar ook raar dat alles zo van je over moet genomen worden. Ook Zifjon is beetje uit het lood geslagen en hangt nu hele erg aan me terwijl hij nog NOOIT eenkenig is geweest. Gelukkig hebben we nog een verwen weekendje voor de boeg en dan woensdag weer controle als dit blijft ga ik woensdag een knoop doorhakken. dan ben ik 37+3.

liefs van Mariska

Jij hebt toch geen keizersnee gehad bij Zifjon? Als je geen keizersnee hebt gehad hoef je namelijk helemaal geen ontsluiting te hebben als ze je willen inleiden. Dan kan je op elk moment worden ingeleid. Voor de baby hoef je het nu niet meer te laten. Daar hoef je je nu in ieder geval niet druk meer over te maken. Die red zich wel buiten je baarmoeder. Zoals ik het zie heeft de gynaecoloog geen enkele reden om je niet in te leiden. Als je je weer even goed voelt is dat natuurlijk fijn, maar je weet dat het zo weer om kan slaan. Kies dus even voor jezelf en dring echt aan op die inleiding. Er is geen enkel punt waarom het niet zou kunnen. Behalve dan natuurlijk als je je er zelf niet prettig bij voelt......

Liefs Trudi

By the way......
Is het niet zo dat wanneer je je slijmprop hebt verloren de baby binnen 72 uur ofzo moet komen? In verband met infectie gevaar?
Weet het niet zeker hoor.....

X

@Mariska: het is logisch dat Zifjon aan jou hangt. Er is iets met je en hij kan er niets aan doen, maar wil daar wel wat mee. Goed teken lijkt me zo. Benoem je het naar hem? Dan kan hij het beter een plek geven. Aangepast aan zijn leeftijd natuurlijk.

@Trudi: nee, dat is niet zo. Kan net zo goed nog 2 weken blijven zitten.

Groetjes,
Tamar

Hoi Trudi,
dat van die 72 uur is als je vliezen zijn gebroken, dan moet je binnen 24 uur weeen krijgen en binnen 72 uur bevallen zijn. vandaag hebben me man en ik besloten dat we de inleiding hard gaan maken. Dit is gewoon niet meer te doen en de goede momenten zijn schaars geworden ondanks alle hulp.Ik wil wel dan mijn mannetjes straks nog een moeder hebben die voor hun kan zorgen en niet dat ik maanden hulp nodig heb om maar enigsinds mijn bed uit te kunnen komen. (gevolg van de ME)

En ja Zifjon is via de normale manier geboren dus inleiden moet geen probleem zijn,. VK verwacht dat ik al 2 cm ontsluiting heb we zullen zien morgen. Met Zifjon had ik al 1 cm ontsluiting met 37 weken. Morgen om 10:30 afspraak laat je weten wat het resultaat is.

Liefs van Mariska en bedankt voor je aanmoedigende woorden

Duim met je mee dat de kleine nog een weekje wacht en anders veel succes met bevallen!!!

Heb zelf geen ervaring met het verliezen van een bloed- of slijmprop, zelfs niet met het spontaan breken van mijn vliezen dus ik kan je helaas niet helpen!

Sterkte!
Joyce

Terug
Bovenaan