slijmprop wel of niet?

word er zo onderhand niet goed van van dat onzekere gedoe.. heb 2 weken geleden al 2x weeen gehad. nu afgelopen zondag natuurlijk. gister gestript geen resultaat.
maar kwam dus vanmorgen op en verloor (misschien vies praatje) bonk slijm gewoon gelig zonder bloed ofiets. erna begon het erg te rommelen krampen enzo. na 1 uur was het weg en lijkt of mijn buik gezakt is. vanmiddag zomaar 1x een wee. ga knu net naar wc weer zon bonk slijm zonder bloed,
nu sprak ik mijn schoonmoeder en die zei dat ook is gehad te hebben na het strippen.
is dat nu van het strippen of een slijmprop? wat denken jullie?

Hmmm ik zou eigenlijk niet weten, misschien wel de slijmprop maar ja hoeveel zegt dat? Want RH is die toch ook allang verloren? Echt klote dat het wel zo rommelt maar niet doorzet hoe frustrerend is dat! Ik wordt ook echt gek, hoelang kan het duren hè, bij een volgende zwngerschap zorg ik dat ik aan hetbegin Vande maand zit ;) nou meid, keep me post it!! X

he bayxxx zit me ff niet te ontmoedigen!! haha nee hoor heb net ff op google zitten kijken en stond idd dat het nog wel ff kan duren. tuurlijk gewoon nog 2 weken.. oh nee hoor mag niet klagen moet anders naar gyn donderdag voor afspraak maken inleiden. maar heb daar nou juist geen zin in..@babyxxx zou wel handig zijn he als je dan aan begin zit? maar kan jenog overtijd lopen. zat bij vorige op 6 dec maar liep toch nog tot 18e. maar dit is wel rot, word er ook een beetje zenuwachtig van.. wil ook graag savonds of snachts bevallen lijkt me makkelijker met kids.. maar ja we hebben het niet voor het zeggen.. rustig afwachten dan maar.. kijk echt uit naar dat kstraks lekker op me kraambed leg.. heerlijk verwend word door lekker fruit en kadootjes. zon kleine pop bij je. en die klote bevalling achter je.. brrrr

Nou, ik dacht het zelf ook al, lekker pessimistisch!! Maar laat je door mij niet ontmoedigen! Ik heb het idee dat jij eerder gaat bevallen, omdat je al eerder bent bevallen en omdat het zo rommelt. Denk je dat je vrijdag of maandag al wordt ingeleid of later nog in de week? Volgens mij zijn bij een spontane bevalling je kansen in de nacht groter dan overdag hoor! Ik kijk er ook naar uit dathet achter de rug is inderdaad hoe langer het duurt hoe meer je er tegen op ziet! Nou is kijken wat de nacht gaat brengen hihi;)

De slijmprop kan het zeker zijn, deze kan ineens, maar ook in delen eruit komen. Het waren bij mij hele taaie draden, en moeilijk af te poetsen.
Daarna begon het wel...... niet lang daarna is onze dochter geboren.
Hopelijk hoef jij niet lang te wachten...

Terug
Bovenaan