Bij mijn 1ste verloor ik ook een gelig stuk slijmprop, een uurtje later nog een stuk. t was heel taai. Bij mij waren mijn vliezen bovenin gebroken maar dat had ik niet door omdat ik vruchtwater langzaam lekte. Het was toen erg warm (hittegolf 2010) en omdat ik wel steeds een natte slip had heeft de vk nog gekeken geen vruchtwater, waarschijnlijk gewoon zweet. s'avonds toen ik me verslikte in een waterijsje braken mijn vliezen echt! s'nachts om 5.14 uur is onze zoon toen geboren.
Het kan dus heel goed dat het je slijmprop is. Ik liep hier al 10 dagen na mijn uitgerekende datum dus het kan zijn dat het daarom snel op gang is gekomen want ik heb ook gelezen dat het nog weken kan duren als je de slijmprop verliest maar het hoeft dus niet.
Houd de moed erin, jullie komen aan de beurt, net als ik ook al moet ik nog 2,5 week voor de uitgerekende datum.
Succes
April mama
Het kan dus heel goed dat het je slijmprop is. Ik liep hier al 10 dagen na mijn uitgerekende datum dus het kan zijn dat het daarom snel op gang is gekomen want ik heb ook gelezen dat het nog weken kan duren als je de slijmprop verliest maar het hoeft dus niet.
Houd de moed erin, jullie komen aan de beurt, net als ik ook al moet ik nog 2,5 week voor de uitgerekende datum.
Succes
April mama