slijmprop wel of niet?

Bij mijn 1ste verloor ik ook een gelig stuk slijmprop, een uurtje later nog een stuk. t was heel taai. Bij mij waren mijn vliezen bovenin gebroken maar dat had ik niet door omdat ik vruchtwater langzaam lekte. Het was toen erg warm (hittegolf 2010) en omdat ik wel steeds een natte slip had heeft de vk nog gekeken geen vruchtwater, waarschijnlijk gewoon zweet. s'avonds toen ik me verslikte in een waterijsje braken mijn vliezen echt! s'nachts om 5.14 uur is onze zoon toen geboren.
Het kan dus heel goed dat het je slijmprop is. Ik liep hier al 10 dagen na mijn uitgerekende datum dus het kan zijn dat het daarom snel op gang is gekomen want ik heb ook gelezen dat het nog weken kan duren als je de slijmprop verliest maar het hoeft dus niet.
Houd de moed erin, jullie komen aan de beurt, net als ik ook al moet ik nog 2,5 week voor de uitgerekende datum.

Succes

April mama

Ik ben zondag ook de slijmprop verloren,doorzichtig en ook met slierten,mn dochter was er toen de volgende dag al,bij de 2de iedere dag een beetje toen en was er binnen ongeveer een week.ook de verloskundige zei gisteren dat die slijmprop helaas niks zegt over wanneer je ga bevallen...mn ma zei dat het dan wel opschiet die kan het weten(heeft 9 kids op de wereld gezet)
maar zo te horen is het bij jou wel de slijmprop hoor,en nu hopen dat de weeen snel komen,ik hoop voor mezelf ook,begin er ook wel tegenop te zien hoor die bevalling(meer als die andere 2 komt natuurlijk dat je weet wat er te wachten staat)

liefs jootje

we zien twel hoor! vind ook wel weer ff best. heb nog weer wat leuke plantjes gekocht en leuke hortensia voor in huis.. keutel zomaar wat vanmiddag gaan ze mijn tuin dicht straten en manlief moet nog met de jongens naar de kapper dus nog zat te doen..
@ babyxxx: ze willen het rond 40 weken halen. maar weet niet of ze dan vrijdag doen of volgende week. heb het nog nooit gehad en ben nog nooit ingeleid dus weet niet hoe dat werkt. we zien twel..
ik weet niet hoor of teerder komt want ben nogal zenuwachtig en houd tegen he zeggen ze dan.. joh meid misschien ben jij nog wel eerder!!!

Terug
Bovenaan