slijmprop

Hoi Ukkepuk,

Wat een spannende tijd. Als de harde buiken aanhouden dan zou ik als ik jou was nog een keermet de verloskundige bellen. Beter één keer te veel dan één keer te weinig.

Ik hoop dat je kindje nog lekker mag blijven zitten tot 40 weken.

Groetjes joyce

hoi ukkepuk..

ik zou ook zo de vk bellen daar zijn ze voor hoor!!
ik heb in december vorig jaar een miskraam gehad en ik wist eerst ook helemaal niet hoe en wat omdat ik weinig bloed verloor, ik heb mijn vk toen platgebeld en het kon me ook niks schelen, dus als je die harde buiken meer en meer krijgt en hevig worden lekker bellen hoor!!
je meot je niet onzeker voelen das ook niet goed meid!

groet annelies

Hallo,

Bij mijn zoontje ben ik met 33 weken ook mijn slijmprop verloren. Het hoeft dan niet te betekenen dat je bevalling begint, sommige vrouwen verliezen gewoon vroeg hun slijmprop en dan kan de bevalling nog weken op zich laten wachten.Ik ben uiteindelijk met 39 weken bevallen, spontaan gebroken vliezen.

Hoi Ukkepuk,

Volgens mij is dit alleen het geval als je vliezen breken. Ik zou het wel voor de zekerheid even bij de verloskundige navragen. Dus tot die tijd vriend-/manlief steeds onder de koude douche zetten en jezelf ook in bedwang houden .

Succes!

Groetjes, Mylène

quote: ukke puk reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-07-2008 10:48:30'));

hallo

oke maar betekend het verder ook niet dat je dan een infectie of zo kunt krijgen want die prop sluit toch de baarmoeder af?

groetjes

Nee hoor je kan nu geen infectie oplopen daardoor! Je baarmoeder zit verder gewoon nog dicht je hebt dan nog geen ontsluiting daardoor. En idd als je vliezen zijn gebroken heb je kans op infectie.
Maar dat is weer een heel ander verhaal.

Terug
Bovenaan