Slijmprop??

Hahaha heb niet gebeld met de VK..... ik wacht het wel af... heb even gekeken wanneer ik bellen moest. Maar deze verschijnselen zijn geen aanleiding, dus we zien wel.
Heb wel een druk van 'onderen' maar voel me verder prima....
Voor de meiden die ik op hyves heb, nog even sssstttt... hahaha
M'n dochter is bij opa en oma aan het spelen, maar die hebben we voor de zekerheid de koffer maar meegegeven :))
Hopelijk zet het door, iedereen heel hard duimen please LOL

Hoi hoi,

Spannend, hoop voor je dat het doorzet! Aan de andere kant, mij is verteld dat als je je slijmprop verliest het zo ook nog 2 weken kan duren en dat je daar opzich niet de VK voor -hoeft- te bellen. Dat t niet meteen een teken is dat je gaat bevallen.

jaaaa dat is als het goed is een teken dat het nu niet meer lang duurt!!!
toev gister bij mijn vk geweest en die vertelde me dat je je alleen zorgen hoeft te maken als je heel veel helder bloed verliest (dan moet je meteen bellen) oeeeh heel veel succes!!!

Nog steeds alles rustig hier.....
Wat Gaabiej ook aangeeft, dat het verliezen van een slijmprop niet betekent dat je bevallen gaat weet ik.... dus we wachten rustig af.
Als ik een wee heb is ie pittig..... er zit ook totaal geen regelmaat in of wat dan ook. Dus verwacht komende dagen niet dat ik ons kindje kan vasthouden.
Heb maar wel voor de zekerheid het huis voor de zoveelste keer schoongemaakt..... hahaha

Bezig blijven vergroot de kans he... zeggen ze :p
Ik was vooral bezig met dat je misschien vruchtwater aan het verliezen was, en dan zou het waarschijnlijk wel al snel zijn gegaan! Maar ik blijf voor je duimen..

Terug
Bovenaan