Slijmprop :|

Hey dames,

Gisteravond heb ik een gedeelte (althans...ik ga ervan uit dat het niet helemaal is) mijn slijmprop verloren...En dit met 24 weken.
Heb mijn verloskundige gebeld..en ze vertelde me dat de slijm altijd opnieuw aangemaakt wordt.
Nu maak ik me best wel zorgen.
Iemand hier ervaring mee?
Voel me enorm klote, want bij mijn eerste zwangerschap verloor ik het pas een halve dag voor mijn bevalling.

Gr. Kim
 
Volgens mij kan t inderdaad geen kwaad hoor. Heb ik wel s gelezen.
Ik ben trouwens nooit bewust de slijmprop verloren...
 
Breek ff in van april mama's... Bij mijn vorige zwangeraschap verloor ik mijn prop zo een drie weken voor mijn bevalling... Niet zo vroeg als met 24wk, maar het lijkt dus niet direct te betekenen dat de bevalling begint.. En als de verloskundige er gerust op is zou ik me er ook niet zo druk om maken (al snap ik je gevoel wel)
Liefs
 
ik ben bij mijn eerste helemaal geen slijmjes verloren, bevalling kwam als een verassing, afspraak om in te leiden na 41 weken was al gemaakt toen.... geukkig niet meer nodig gehad. als je vk zegt dat het geen kwaad kan zal dat ook wel zijn...

het verliezen van slijm kondigt namelijk niks aan.... ook al lijkt het vaak wel zo!
 
Ik voel me geregeld een leek...wist niet eens dat er zoiets als een 'slijmprop verliezen' bestond..! Ik vertrouw heel erg op mijn verloskundige, hoop dat je dat gevoel ook hebt en er geen stress van krijgt, want dat werkt in elk geval niet positief..!
 
vertrouw op je verloskundige.Als je het echt niet vertrouwd kun je een echo laten maken of er even na laten kijken. Ik was de volgende middag na het verliezen van mijn slijmprop (kwam wel alles in 1 keer eruit) bevallen. Het is dus bij iedereen verschillend. Hoor soms ook dat je met ontsluiting een paar dagen kan rondlopen!
 
Terug
Bovenaan