Slijnprop ? Begin ???

Hallo,

Ik lees hier af en toe nog mee. Ik ben de slijmprop verloren maar dat zag er bloederig en bruinig uit ( lekker verhaal ). Het was ook  minder dan ik had verwacht. Ik verloor hem rond 6 uur 's ochtends en toen kwam bij mij de bevalling ook langzaam op gang. Die avond ben ik bevallen.

Bij mij was het verliezen van de slijmprop het begin van de bevalling. Ik verloor hem 's ochtends en 's avonds om 6 uur zijn de weeen begonnen. De slijmprop zelf zag er een beetje raar uit. Heel veel slijm met wat roze sliertjes erdoorheen (sorry voor de onsmakelijke uitleg).

Hey!

Hoe is het?
Je verhaal klonk me wel bekent in mijn oren! Een paar dagen geleden verloor ik ook veel slijm na het plassen en het leek idd wel op snot haha beetje wit groen ofzo ik weet ook niet wat het was!
Hopelijk was het geen vruchtwater, tja weet ook niet hoe dat eruit ziet hoor!
Denk dat slijm heel normaal is tijdens de zwangerschap maarja dit is mijn eerste zwangerscap dus dan weet je dat soort dingen ook niet zo goed he..
Ik hoop net als jij dat de kleine snel een keertje komt want ben het ook wel een beetje zat!

Groetjes van mei mama (of april mama hihi)
36 weken zwanger  

Hoi allemaal !

Even een update ! Het slijm wat ik verloor was geen afscheiding maar echt een deeltje van de slijmprop. Het verschl tussen de afscheiding en het slijm was duidelijk te zien. Jammer genoeg heb ik daarna niets meer verloren dus had alle hoop alweer opgegeven. Sinds vannacht steeds maar steken en krampen in mijn buik. Bij het naar het toilet gaan vanmorgen had ik vers bloed vermengt met mijn afscheiding en de krampjes bleven. Heel de dag door een beetje bloed verloren en dus uiteindelijk maar de VK gebeld. Die meldde dat waarschijnlijk mijn baarmoeder aan het verweken was en dat daardoor misschien een vaatje was gesprongen en dus een beetje bloed verloor. Moest me zeker geen zorgen maken pas wanneer het bloedverlies de vormen van een menstruatie aan zou nemen. Nu heb ik de gehele dag al pijn in mijn buik maar voelen niet aan als weeen.

Weet iemand of het verweken van de baarmoeder ook betekent dat de bevalling er snel aan zit te komen of maak ik me nu weer een beetje blij met een dooie mus ???

Ik lig de gehele dag alleen maar op de bank of in bed omdat ik heel veel moeite heb met lopen. Ik verveel me stierlijk en kan nergens anders meer aan denken dan dat ik hoop dat ie heeeeeeeeeeel snel komt !!!   ;-)

Groetjes!
Bianca
37+4 wkn

Hai Bianca,
Zonder verweekte baarmoedermond is het lastig bevallen, dus het betekent wel degelijk dat je lichaam zich aan het voorbereiden is op de bevalling. Ik hoop voor jou dat het geen weken meer duurt. Lekker in bad gaan vanavond........................
Sterkte ermee!! sigri

Terug
Bovenaan