slim meisje

hoi dames,

wil toch even wat grappigs vermelden.
mijn dochter is nu 2 weken 2 jaar.
ze gaat elke keer mee naar de vk, want ja dan is ze toch thuis als we gaan (ze gaat op de woensdag en de vrijdag naar het kdv en dan moet ik ook werken).
nu heeft ze dus al een paar keer gezien dat ze van dat doorzichtige spul op mijn buik smeerden en dan luisteren/kijken naar het kindje.
nu is het zo als we thuis zijn en ze krijgt een schone luier dan geef ik haar als afleiding doorzichtige creme (volgens mij is dat massageolie). ze gaat er dan echt mee over haar buikje. zo'n schattig gezicht is dat. ze heeft het pas 3x gezien en nu al heeft ze dat onthouden.
groetjes van een trotse mama

Geweldig!!!!!!!! Ja, dan smelt je toch?!
Mijn zoontje is ook 2, en als ik aan hem vraag waar de baby is, doet hij mijn trui omhoog en kust hij mijn buik, *smelt*

hoi 3e kindje,

esmee doet dat ook.
ze was laatst helemaal in de war omdat er een baby op tv was.
dus ik vroeg aan haar van waar is de baby. ze ging van de tv naar mijn buik. echt zo schattig.
snappen doen ze het nog niet echt, maar het is wel leuk om te zien.
hoever ben jij nu?
ik alweer 16 weken

gaat inderdaad snel ja.
heb ook al een behoorlijk buik (nog niks aangekomen).
en dan nog zijn sommige mensen verbaasd als ik vertel dat ik zwanger ben.
sommige denken dat ik gewoon wat aangekomen ben volgens mij (ben nooit een slanke den geweest).
ik werk op een callcenter dus heb niet met alle collega's goed contact dus ja heb het ook nog niet aan iedereen verteld

heey

wat mooi ja!!ik was gisteren bij mij nichtje en zo lief ze wou mijn blote buik zien en wreef er heel lief over heen en gaf heel veel kusje op mijn buik.ze is bijna 3 jaar.ze vind het helemaal toppie dat ik zwanger ben.maar ze wil weer een foto zien van de baby(echo haha)ik ben vandaag alweer 17 weken en mijn buik zie je al heel mooi.ik ben er ook zeer trots op.en ik ben nog maar 2 kilo aangekomen.

groetjes Annet

wat schattig!!!

mijn meisje heeft niet echt door dat er een baby komt, maar ze moet ook nog 1 jaar worden, dus die zal het pas beseffen als de baby er is.

maar ze ziet steeds dat papa kusjes op mama's buik geeft, dus wil ze steeds mijn buik kussen(eigenlijk gewoon haar tong op mijn buik duwen)
maar dit doet ze nu ook bij papa. dus misschien is hij ook wel zwanger;)

Terug
Bovenaan