slim meisje

haha ja echt zo schattig!!!

de kinderen zijn zo schattig hoe ze erop reageren zo super leuk.en ja dan is papa ook zwanger hahahaha!!maar hoelang ben jij zwanger dan en wanneer ben je uitgerekend??en wanneer heb je 20 weken echo??

wat een schattige kindjes hebben we allemaal zeg ;-).
en vanaf gisteren heeft ze laten zien dat ze zelfstandig kan lopen (ze is nu 2 jaar, 2 weken en 3 dagen). dus het mocht wel een keer.
wel fijn dat ze het nu ineens doorheeft ipv dat dat pas gebeurt als de kleine er is.
ben helemaal trots op mijn meisje

Die van ons is 2 jaar en 4 maanden en die snapt het nog niet helemaal volgens mij. Maar ze vindt de baby-kamer wel reuze-interessant. En ze heeft zelf ook soms een baby in haar buik :) zooo schattig

lief joh.
esmee slaapt nu nog op de babykamer. dus ze snapt n5 nog niet dat ze die kamer straks 'kwijt' is. zaterdag gaan we kijken naar haar nieuwe kamer. ben benieuwd.
we gaan hem pas in december/januari opbouwen, dus dan wordt het echt kijken hoe ze erop gaat reageren.
en nog een leuk nieuwtje. sinds afgelopen zaterdag loopt madam ineens en dan niet voorzichtig maar gelijk een meter of 5 a 6 achter elkaar.
ben echt supertrots op mijn meisje

Terug
Bovenaan