slingers, ballonnen etc

Goeiemorgen,

Ik ben erg benieuwd wat jullie voor het raam hangen of in de tuin zetten als de kleine is geboren.

Ik ben in mijn hoofd heel wat van plan maar de uitvoering daarvan is punt 2.
Ik ben niet zo'n creabea.
Dus ik denk dat ik uiteindelijk niet veel verder kom dan een slinger met ballonnen voor het raam en een stokje met ballonnen in de tuin.

Hebben jullie nog leuke simpele ideeën?

Nog even een vraagje aan de mama's voor wie ook het geslacht nog een VERASSING is;
kopen je alles, bijv muisjes en slingers etc in het roze en blauw of wachten jullie tot na de geboorte zodat je niet alles dubbel hoeft te kopen?

Kruimel

Toen bij onze eerste wisten we ook nog niet wat het zou worden. Toen hadden we een ooievaar besteld  waar je het juiste kleur doekje om kon knopen (beiden begeleverd) Dat was alles wat we hadden qua versiering. Beschuit met muisjes kochten we na de bevalling (waren we al bijna vergeten......)

Nu hebben we roze muisjes al in huis maar dat is alles nog.

monique

goedemorgen kruimel

wij hebben een nutraal geboortebord besteld en nog geen slingers op voorhand gekocht omdat we het geslacht niet weten wel heb ik beide kleuren muisjes gehaald maar dat is omdat ik beschuit met muisjes zo lekker vind en ik mag nu geen suiker meer hebben dus zodra ik bevallen ben wil ik er graag een eten en muisjes is ook erg goed voor de bv
wat we wel gekocht hebben zijn een paar roze en blauwe ballonnen om na de geboorte aan de vlagenstok te kunnen hangen de rest komt wel na de geboorte
nou dat was het wel een beetje denk ik
maar jeethje wat komt het toch dicht bij he ik ben morgen 37 weken en jij bent al over de 37 weken heen voor je het weet is het gewoon oktober.

succes met de laatste loodjes
liefs angela

Hoi Kruimel,

Dit is een klusje die ik aan mijn man overgelaten heb. Maar, ik heb hem er nog niet zo over gehoord, dus misschien is het verstandig dat ik me er toch mee ga bemoeien.

Wij hadden de vorige keer veel slingers en  ballonnen. Verder geen ooievaar of zo. Toen wisten we al dat het een jongetje werd, dus alles was al in blauw aangeschaft. Nu wordt het een meisje, dus er moet weer opnieuw ingekocht worden. Ik zou alles wel al van te voren inslaan, dan heb je het maar alvast. Het is toch leuk om direct ouders en schoonouders een beschuitje aan te kunnen bieden.

Ik zit er wel aan te denken om ook nog champagne te regelen.

groetjes Empe

Hoi Kruimel,

bij ons is het nog een verassing of het een j of m zal worden. Dus wij hebben ook nog GEEN beschuiten en muisjes in huis. Over ballonnen, ooievaar etc. hebben we eigenlijk nog helemaal niet nagedacht - dat is wel een goeie van je...  wie weet komen we hier nog een originele tip tegen....

voor de rest staat al wel alles klaar hoor!

Groetjes Sylvia

Hoi kruimel!

Bij Bowen hadden we 1 pak roze muisjes en 1 pak blauwe muisjes in huis gehaald. Het is natuurlijk wel erg leuk als je meteen na de bevalling een beschuitje kan eten!!!

(champagne zou ik persoonlijk niet doen als je BV wilt geven...)

Verder is bij ons in de buurt een verhuurbedrijfje waar je geboorte borden kan huren. Daar hebben we hetzelfde als de vorige keer gehuurd. Een grote paal die we in de tuin zetten met daarop een nest met eieren en een ooievaar.. Op het nest zetten we de naam van de kleine.. Verder hangen we voor het raam een roze slinger en in de salon hangen we ook een roze slinger!

Voor de klanten zetten we roze chocolaatjes en spekkies neer..

Liefs, Mar

Ook wij weten niet wat het wordt, ik heb wel roze en blauwe muisjes in huis gehaald, dat komt altijd wel op. Voor de slingers moet ik nog even op pad, ik had in de winkel gevraagd of je degene die je niet gebruikt mocht terugbrengen, maar daar deden ze niet aan. Dus ik ga nog even rondvragen. We weten vrijwel zeker dat dit de laatste wordt (het is onze tweede), vind het dus eigenlijk een beetje zonde om met blauwe of roze ballonnen en slingers te blijven zitten. Van een vriendin krijgen we een babybord (weet nog niet hoe het eruit ziet) 1 voor een meisje en 1 voor een jongen.

Gr Christa

Hoi hoi,

Bij ons regelt de buurt de versiering voor in de voortuin. Heel handig dus.

De oma's en opa's hangen de slingers, ballonnen op en bestellen de geboortetaart bij de bakker.

Het enige wat wij hoeven te doen is: genieten!!!!

Liefs mamabinck.

Terug
Bovenaan