slingers, ballonnen etc

Goedemorgen,

Wij hebben een opblaasbare ooievaar gekocht bij het kruidvat, waar je een opblaasbaar ding aan kan hangen waar op staat dat het een jongen of een meisje is (beide meegeleverd). Verder hebben wij ballonnen en slingers gekocht  in de desbetreffende kleur, want wij weten al wat het gaat worden.
De muisjes ga ik van de week ook kopen want ik vind het wel zo leuk om gelijk een beschuitje te kunnen eten.

Groetjes Noortje

Hoi Kruimel en de andere meiden natuurlijk,

Dit wordt ons derde kindje en wij wisten geen van de keren wat het zou worden. Wij hebben alle keren 2 slingers in huis gehaald en roze en blauwe muisjes.

Onze eerste was een jongen en de tweede een meisje (die slinger had ik bewaard dus kwam nu goed van pas). Mijn moeder was blijkbaar zo van slag dat het een meisje was dat ze om 23.30 uur een beschuitje met blauwe muisjes voor ons zoontje had gemaakt.

Zowel de vorige keer als deze keer heb ik 120!!!!! vlaggetjes gemaakt voor de geboorte traktatie voor op het kinderdagverblijf. 60 blauwe en 60 roze (op het KDV waar onze kinderen zitten zijn geen vaste groepen en alle feestjes worden met alle kinderen gevierd dus dat zijn meer dan 40 kinderen en dan nog leidsters en stagiaires).

Bij de geboorte van Indy had ik een sateprikker met een vlaggetje gemaakt met een roze spekbol en een witte muis. Deze keer maak ik cakejes met muisjes erop en dan een vlaggetje erin.

Syl
36+6

Wij hangen roze bloemen in het raam met roze ballonnen, we weten alleen nog niet of we ook de naam erbij hangen....
Ik heb wel al slingers gehaald om op te hangen in de woonkamer.

Groetjes Anja

Hoi kruimel.

Bij onze eerste wisten we dat het een meisje werd dus hadden we van te voren alles gekocht.
Wij hadden een pakket met een vlag, slingers ballonen en een slinger om voor het raam te hangen.
Die vlag was erg leuk. Wij lopen in ee doodlopende straat maar door de vlag kon toch iedereen zien dat we een meisje hadden.
Bij de tweede wisten we het niet dus hebben we ook zo'n pakket in het blauw gekocht.
Nu is het weer een meisje dus we hebben alles van de vorige keer nog. En die blauwe dingen raak ik wel kwijt aan iemand anders.
Ik heb nog wel een tip voor als je het nog geheim wilt houden.
Wij wonen in een dorp en als je daar je slingers koopt weet gelijk iedereen wat het wordt. Dus wij hebben het ergens anders gekocht. Dan hoef je het ook niet zo stiekem te doen.
Veel succes.

Groetjes mamawil

Hallo

toen onze dochter gebooren was ( 6 w te vroeg) had ik nog geen slingers of balonen, ook geen beschuit met muisjes klaar. De dag naar de geborten heb mijn schoonfamilie alles aan het buitenkant versierd. Mijn vrind heb foto van gemaakt dat ik ff kon kijken hoe het uitzag. Naar een week kon ik naar huis en ook binnen was alles versierd met balonen en slingers.

Deze keer heb ik al alles op tijd in huis gehaald, we weten wat het word dus is het ietsje makelijker. Slingers en balonen bij de prenetal gekocht.Ik heb deze keer ook een bord oievar geleend van mijn schoonzus, die moeten we nog  halen, ze woont vlakbij dus het kan nog ff wachten.En zo als mijn vrind zegt maak je geen zorgen dat word geregeld ( heb die ook weer een leuke klusje)  Beschuit met muisjes ook al in huis.

Nu nog maar probeeren genieten van de laatste loodjes en voor dat we het weeten is de baby er al

Groetjes Boontje

Hoi,

Ik heb alleen de beschuiten al in huis en de lange vingers voor het Kinderdagverblijf. De muisjes moeten worden gehaald na de geboorte. Voor de versiering hoef ik niet na te denken, want dat wordt altijd door vrienden/ familie gedaan. Is echt heel leuk hoor, komen vaak een dag na de geboorte en dan staat er een grote nijntje in de tuin met de naam van de baby erop en slingers.

Liefs Janine

Hallo

Ik heb al 1 pak roze en 1 pak blauwe muisjes in huis en 2 rollen beschuit. Dan kunnen we (lees de opa's, oma's en ooms en tantes) gelijk aan de muizen als de baby is geboren .
Ook heb ik de champagne vorige week koud gelegd (wel echt voor mezelf hihi!).

Verder heb ik roze en blauwe slingers en ballonnen in huis én we hebben zo'n 3D ooievaar die door het raam heen vliegt klaarliggen.

Kortom; wij zijn er klaar voor!

Liefs Jessy

Goedemorgen,

Wij hebben een geboortebord van een girafje laten maken aan de hand van het plaatje dat we ook voor de geboortekaartjes hebben. Wij zijn er heel erg blij mee, vinden het erg leuk geworden. Erbij komt een bordje met de naam te hangen. Foamplaatjes van hetzelfde girafje hangen in de babykamer dus op deze manier komt het "thema" overal terug. Omdat we al weten dat we een zoon krijgen hebben we de balonnen en slingers en beschuiten met muisjes ook al in huis.

Troetje
Mama van Johan * en 38+1 zwanger van een zoontje

Terug
Bovenaan