Slofjes/schoentjes

Hebben jullie al slofjes gevonden ofzo nu het buiten kouder word? Ik heb verschillende besteld dus ik hoop dat er iets bij zit. Ik had laarsjes maar ik heb toch het idee dat ze daarin beperkt wordt met rollen en draaien en misschien straks ook kruipen, ik heb nu slofjes besteld Van oxxy. Wil niet een opvallende kleur want dan past het nergens bij. En ik heb ook. Soksloffen besteld. Ben benieuwd wat jullie doen!
 
ik heb nog een lading liggen

gebreide/gehaakte van mp besteld, die zijn langere tijd te gebruiken en schattig en handig

ik heb soort ugs achtige maar die is voor als ik naar buiten ga, zeker als er sneeuw is enzo

ik ben verder zo slecht in schoentjes aandoen bij ze
 
Ik heb op een rommelmarkt een paar slofjes besteld voor het najaar. Voor de winter heb ik een dikkere en hogere versie gevonden op de markt...totaal 15 euro!! Ik ben blij!;-)

Liefs ciomama
 
Toevallig gisteren naar zitten kijken online. Hele hoop keuze! Zal vast wel wat bestellen binnenkort. Schoentjes gaan snel uit en doe je ook niet zo snel binnen aan. Hopelijk blijven de slofjes beter zitten.
 
zootjes moeten goed zijn. Kwam mijn zus mee aanzetten. Lekker flexibel en toch warm zal naar link zoeken en die hier neerzetten
 
http://www.baby-kidsfashion.com/catalog/category/view/s/zootjes/id/91/?gclid=CJrYg8eLwLICFQMMfAodKjgAVg

hier staan verschillende op.
 
Terug
Bovenaan