Slofjes voor grote babies die nog niet kruipen/lopen

Hoi allemaal,<br /><br />Mijn zoontje is een beer van een vent. Inmiddels bijna 8 maanden en ruim 12,5 kilo (!). Hij was al flink bij de geboorte (4550 & 58 cm) en heeft die lijn gewoon doorgezet. Ik denk dat hij nu in maat 20 zit, maar aangezien hij nog niet kruipt of loopt (logisch met dat gewicht ?) wil ik geen slofjes of schoentjes met stevige zool. En ze moeten goed blijven zitten. Hebben jullie tips?<br /><br />De meeste wollen slofjes die ik kan vinden gaan maar tot 12 maanden/maat 19 maar dat is aan de kleine kant. Ik heb me al suf gegoogled.<br /><br />Bij mijn dochter had ik dit probleem niet, zij was ook wel groot, maar niet zó erg, en een stuk sneller in haar ontwikkeling.<br />Gr. L<br />

Hi! Wat leuk! Eindelijk een baby die een beetje bij die van mij in de beurt zat met de geboorte, hier een dame van 4820 gram! Ik had toen slofjes laten breien bij iemand, een oudere vrouw die dat super leuk vond. Die kunnen natuurlijk op maat. Misschien ken je zo iemand die dat doet. Vaak heb je ook acties voor de kerk waarbij dames dan slofjes en dergelijke breien.. vond die gebreide helemaal top omdat er touwtjes door zaten enzo en zijn heerlijk warm! succes met je zoektocht en veel plezier met je “kleintje” ?

Ik heb net via instagram slofjes gekocht bij zo’n oma waar LizzyLuc het over heeft. Levertijd is wel drie weken en zie dat ze in principe slofjes maakt voor kindjes tot twaalf maanden, maar misschien is er wel wat mogelijk. Het heet boffen met je sloffen.

Als het je om warme voetjes gaat voor binnen, kun je eventueel de sokjes van Ewers nemen, zit dan wel antislip onder, maar dan zit dat er maar vast onder ? zijn lekkere dikke badstof sokken, mijn dreumes rent er de hele dag op en ze gaan tot maat oneindig!
Als het meer voor buiten is, dan kun je eens kijken voor A@pie schoentjes, gaan tot iets van maat 23 en hebben een leren zooltje.
Beiden blijven goed aan de voetjes zitten ?

babypatta.nl
heerlijke leren slofjes met of zonder voering en een flexibele zool !
ben er heel tevreden mee en zulke lieve printjes hebben ze

Hoi,
Ik heb slofjes van lodger te koop voor een tientje. Deze zijn voor 6-12 maanden maar vallen enorm groot. Mijn dochter is bijna 13 maanden en past ze nog steeds niet. Ze zijn haar te groot. Als je interesse hebt kunnen we mailadressen uitwisselen dan kan ik je een foto sturen.

Groetjes

Terug
Bovenaan