Slofjes voor grote babies die nog niet kruipen/lopen

Dank voor al jullie reacties!! Ik ga ze allemaal even googlen. Weer een avond verder ? Maar ik denk zo dat er wel wat bij zit, super fijn!!

@LizzyLuc, hoe oud/zwaar is je dochter nu? En was ze ook zo lang bij de geboorte? Mijn zoon werd wel drie keer gemeten, ze geloofden het niet.

www.baby-schoenen.nl heeft leren slofjes, ook in grotere maten. XL is ongeveer gelijk aan maat 23. (Althans, bij de slofjes die ik voor mijn dochter heb)

Ze is nu anderhalf en weegt tegen de 12 kg. Loopt al flinke stukken dus die pluslijn op het consultatiebureau is aardig terug gelopen haha. Ze was toen 53cm. Wel een paar keer gewogen want dat geloofde de verloskundige niet helemaal haha. Lekker genieten van je kindje hoor trekt allemaal wel weer bij, ik kreeg genoeg blikken in ieder geval maar ben alleen maar trots geweest op zo’n wolk van een baby! Succes met zoeken

Ik heb voor mijn zoontje anti slip sokken gekocht. Kun je in alle kleuren van de regenboos gewoon online bestellen. Je hebt anti slip sokken met allemaal nopjes maar ik had ze echt met de hele zool van anti slip materiaal. Top was dat. Als zoonlief tijgerde had hij meer grip, en in plaats van heel groot is mijn zoontje juist heel klein, dus hij past die sokken nu nog steeds! Je kunt ze helemaal optrekken tot de knieën dus heerlijk warm en wordt ook niet uitgetrokken. Ik vond ze heel handig! 

Terug
Bovenaan