slofjes?

Hier ook blote voetjes of van die zachte leren slofjes (voor buiten, met deze gigamega zomer is het zo af en toe wel handig om iets aan je voeten te hebben...). Ze slijten bij het leven (die slofjes duhh), maar dat is dan pech. Schoenen krijgt ze pas als ze door en door loopt....

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Hallo,

Tijn hier heeft altijd hete voeten dus die heeft eigenlijk altijd blote voeten. Als we weggaan doe ik hem vaak wel slofjes aan (zootjes) maar meneer vindt het maar niks en meestal trekt hij ze heel snel uit. Wat dat betreft is het een wonder dat ik ze nog niet verloren ben. Buiten kruipen doet hij met blote voeten en ook het lopen, nou ja proberen dan, gaat het beste met blote voeten. Het wordt nog wat als het straks echt koud wordt en hij sokken aan moet en als hij lopen kan, schoenen aan moet.

Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09)

Marin heeft in huis meestal sokken aan of van die leren slofjes (zootjes)
En als we weggaan wel echte schoentjes (sandaaltjes momenteel)

Idd echte stevige schoenen haal ik pas als ze een paar maanden goed los kan lopen.

Liefs Annemarie

elise loopt altijd op blote voeten als ik haar sokken aan doe heeft ze ze binnen 5 minuten weer uit dus doe ik ze maar niet meer aan

als we naar buiten gaan en het is niet zo lekker buiten doe ik haar schoentjes aan anders doed ze der sokken weer uit maar op de schoenen loopt ze nog niet zit ze alleen maar mee in de wagen

groetjes saskia

Terug
Bovenaan