sluitlaken ?

hoi hoi,

ik zit een beetje te denken hoe ik zometeen mn lijf weer een beetje in vorm moet gaan krijgen.

die 20 kilo moet er ook weer af.

heeft een van jullie ervaring met een sluitlaken of iets anders.

ik ga geen speciaal dieet volgen ivm het geven van borstvoeding. dat doe ik daarna wel. maar ik kijk nu al heel erg uit naar mn fruitshake 's morgens.
als ik die nu drink krijg ik gelijk maagzuur van hier tot tokio haha.

x jessica

Hey,

Zal k je eens eerlijk zeggen dat k niet eens weet wat je met zo een sluitlaken moet? :) schaam schaam!
Ik ga denk k maar lekker veel lopen straks en gewoon volhouden dat k nu niet meer snoep. Ik eet haastniets tussendoor omdat k overal zuur van heb. Ik kan me wel voorstellen dat je dan weer zin hebt in je fruitshakes! Ik moet r nu 8 kilo afkrijgen en de vorige zwangerschap waren het er 30 dus dat scheelt al een hoop haha!

Liefs

ik heb ook geen idee..maar ik moet er straks of moet ik wil er straks 24 kilo af hebben..en zodra ik me goed voel ga ik sporten ..het snoepen laat ik nu al wel heb er geen behoefte aan maar ik hou nu veel vocht vast..zou blij zijn als al die kilos verdwijnen want voel me echt heel opgeblazen..voor mij sporten dus maar

Sluitlaken, geen idee. is toch een soort korset of niet? Denk niet dat je daar veel van afvalt. Alleen dat het wat strakker verpakt zit.

Ik moet er ook 20 kilo van af zien te krijgen. Heb geen idee waar die 20 kilo zit. Heb een grote vooruitstekende buik, maar als je achter me staat zou je niet eens zien dat ik zwanger ben. Hou wel vocht vast in mijn benen heb ik het idee, dus heb nog stiekem de hoop dat de kilo`s er redelijk snel afgaan.

Dit is mijn eerste. Vraagje voor mama`s die dit eerder hebben meegemaakt, dat vocht dat je vasthoudt, ben je dat wel snel kwijt na de bevalling?

Hee meiden!

Ik weet het antwoord voor sluitlaken, het is wel een beetje een traditie van vroeger. Op mijn puf clubje is mij uitgelegd dat je een sluitlaken heel makkelijk van twee hydrofiele luiers aan elkaar genaaid kan maken en dan strak om je lijf heen binden. Het geeft stevigheid en mocht je veel pijn hebben dan zou dat moeten verminderen en daarbij zou je dan snel je oude vorm terug krijgen. Ik weet niet of ik het ga doen, anders naait mijn ma of s.ma wel ff twee van die luiers aan elkaar!

Oh en over vocht vasthouden, ik weet van mijn s.zusje die 25 kg was aangekomen bij de eerste, met name heeel veel vocht, zij was dat binnen twee weken kwijt! Dus het kan snel gaan.

Goed nieuws Krukel over dat vocht kwijtraken...hopelijk bij mij dan ook het geval. Mijn moeder was ook ruim 20 kilo aangekomen. Als ik de foto`s van haar zwangerschap zie, precies hetzelfde als mij. Mijn moeder zei al dat ze die kilo`s zo kwijt was, maar durf er niet echt op te hopen.

Als het van vocht is dan ben je het zo kwijt, geloof me! Maar het is toch vaak eerst zien en dan geloven he! :)
het is me duidelijk van het sluitlaken. Mijn kraamverzorgster deed zoiets ook bij mijn eerste maar dan rond mijn borsten. Die waren zo mega en had zoveel last van een stuwing, het voelde erg fijn. Dus kan me voorstellen dat je zoiets voor de stevigheid rond je buik gaat doen!

Liefs

Als het van vocht is dan ben je het zo kwijt, geloof me! Maar het is toch vaak eerst zien en dan geloven he! :)
het is me duidelijk van het sluitlaken. Mijn kraamverzorgster deed zoiets ook bij mijn eerste maar dan rond mijn borsten. Die waren zo mega en had zoveel last van een stuwing, het voelde erg fijn. Dus kan me voorstellen dat je zoiets voor de stevigheid rond je buik gaat doen!

Liefs

Terug
Bovenaan