Smeerworst op de opvang

Bij ons hebben ze ook smeerworst en smeerkaas. Wel hebben ze een beperking, niet meer dan 1 boterham. 3 boterhammen met smeerworst kan dus niet. 
Mijn kindjes mogen het van mij niet. Af en toe geef ik ze wat mee van thuis ter variatie  (zuivel spread of smeerbare geitenkaas). 

Dankjullie voor alle reacties! Fijn jullie zienswijze te lezen en ook dat ik niet de enige mama ben die het liever niet wil geven. Ik begrijp de reacties van “wel, maar met mate” ook wel maar heb er zelf zo’n afkeer van dat ik ga vragen het niet aan mijn dochtertje te geven.

[quote quote=10260206]Dankjullie voor alle reacties! Fijn jullie zienswijze te lezen en ook dat ik niet de enige mama ben die het liever niet wil geven. Ik begrijp de reacties van “wel, maar met mate” ook wel maar heb er zelf zo’n afkeer van dat ik ga vragen het niet aan mijn dochtertje te geven.[/quote]
Dat is prima toch?! Het is jouw kind, dus jij bepaalt wat ze wel en niet eet. Ik was degene met de 'met mate' reactie, maar ook ik geef alleen (met mate) waar ik zelf achter sta.
Wat betreft onze zoon, hij heeft koemelkallergie dus kan al zo weinig op brood en vindt ook nog eens niet alles lekker. Dat is ook een van de redenen dat ik wat makkelijker ben met wat ongezondere dingen op brood, met mate dus. 
Ieder z'n ding! 

Terug
Bovenaan