Smerige vraag.. sorry :)

Nou gelukkig ben ik dus niet de enige

Gister al flink geklust.
Maar wat is dan het beste om te doen? Vanavond weer klussen of morgenochtend?

Ik herken het wel, en ik denk ook dat het je ei is. Vanavond maar aan de slag denk ik!!!

Succes en ik hoop voor je dat het raak ik.!

Groetjes,
Loes

Hey toevallig ik had het ook, vond het maar vreemd.
Maar ik had het volgens mij rond de periode van innesteling als ik het allemaal zo lees op internet. Want ik had als het goed is de 15de eisprong en dan rond mijn 21ste wat ik las mijn innesteling.
En toen had ik erg veel last van kramp onder in me buik en zeurderig gevoel onder in me rug, en meer slijmverlies als normaal alleen nu wat dikker/witter geloof, en idd zo'n rare rozige slijmprop (klinkt erg vies). En daar had ik paar dagen last van.
En nu nergens meer last van alleen erg moe, en als het goed is heb ik maandag op dinsdag mijn ond.
Dus dat word ef afwachten......

Groetjesssss

Trouwens nog sucses voor iedereen!!!!
voor jullie allemaal, dat het gauw raak mag zijn!!!

Groetjessss

Wat grappig dat jij het ook had!
Ik schrok er een klein beetje van.. Had zoiets nog nooit gehad.
Maar als ik de reacties zo allemaal doorlees lijkt het erop dat het "normaal" is en soms voor kan komen.

Voor het geval het m'n eitje is zijn m'n vriend en ik toch maar aan het klussen geslagen.

Hai Pom pom,

Ik herken jouw verhaal ook en ik kan het weten, ik zit namelijk al in ronde 17 en bij mij begint het elke keer ook zo.

Mijn eerste vruchtbare dag begint net alsof er een grote klont slijm uitkomt wat erg draderig is. Daarna  heb ik een dag of 5/6 erg veel slijm. Dat is je cervix slijm wat ervoor zorgt dat de zaadjes goed kunnen zwemmen. Na die dagen wordt het weer droger en is mij ei geweest.

Als ik die slijmprop constateer dan gaan mijn vriend en ik om de dag klussen en houden dat een in ieder geval een week of nog wat langer vol want dan mis ik mijn ei niet.

Ik weet dit zo zeker omdat ik ook getemperatuurt heb en ovulatietesten heb gebruikt. Als ik het meest vochtig ben (dan heb ik iedere keer veel slijm bij het afvegen als ik naar de wc ben geweest) doe ik een ovulatietest en die dan altijd positief.

Helaas is er nog geen zwangerschap uit voort gekomen maar ik weet in ieder geval dat ik een eisprong heb. We zijn nu bezig in het ziekenhuis voor onderzoeken en moeten nu wachten op verschillende uitslagen.

Hou je lichaam maar eens goed in de gaten en klus vooral goed op de dagen dat je veel slijn hebt en vochtig bent. Het is echt een wonder om te merken hoe je lichaam zich op zoiets voor bereid.

Veel succes.

Nataly

Wat fijn dat je m'n verhaal ook herkend.

Ik was gewoon erg verbaasd.. Had dit nog niet verwacht 2 weken nadat ik gestopt ben met de pil.
Maar dit is dus best postief!
M'n vriend en ik zijn aan het klussen geslagen!

Heel erg bedankt voor jullie reacties!

Terug
Bovenaan