Smet plekjes

Goede tip, ga het zeker proberen als de sudo op is!

Lars heeft ook veel pukkeltjes (soort puistjes), bij het CB zeiden ze dat dat komt doordat ze van vruchtwater naar lucht gaan. Duurt vaak maar een paar weken maar kan ook maanden duren...
Maar weet natuurlijk niet of dit dezelfde pukkeltjes zijn als bij Lars.
Ik doe er niets mee, gewoon zijn gezichtje goed wassen met water.

Liefs Kim

Jesly heeft allemaal plekjes op zijn hoofd en bovenkant rug... Hij krijgt al 6wkn flesvoeding steeds dezelfde en hij is 1week gestopt met nystatine en amoxiciline... Ik vraag me ook af wat het is... Hij schijnt er geen last van te hebben

Kus

Jinte heeft inderdaad ook pukkeltje. Schijnt erbij te horen tussen de 5 a 8 weken. Op het CB zeiden ze dat het door de hormonen komt die ze nog met zich mee dragen van voor de geboorte en die er nu uitkomen. Niks aan te doen en trekt vanzelf weer weg.
Wij hebben bepanthen gebruikt voor smetplekje... ik schrok me inderdaad ook rot en voelde me schuldig. Maizena wist ik wel maar toen niet in huis..(ben ik nu ook een slechte huisvrouw haha)

Volgens mij komen de pukkeltjes ook van de hormonen. Trekken vanzelf weer weg.

Mamava ik gebruik de maïzena ook alleen maar voor luieruitslag en niet om te koken:)

Brigitte wat bijzonder dat je moeder het eerste Kdv in hoorn heeft opgericht!
Wat zul je haar missen, vooral in deze periode extra denk ik.

ook hier pukkeltjes op Pier zijn wangetjes, dit noemen ze ook wel baby-acne en komt inderdaad van de hormonen. Mijn nichtje zat er helemaal onder en het was echt geen gezicht; pukkels over haar hele gezicht en berg in haar haartjes. mijn zus had tijdens de zwangerschap ook veel last van hormonen waardoor ze 9 mnd misselijk is geweest, volgens het CB kwam dit nu tot uiting bij mijn nichtje. ze mocht dit alleen met water wassen en inderdaad trok het na een paar weken weg.

wat betreft de plooitjes inderdaad maizena werkt super!!! gebruik nu talkpoeder maar inderdaad korrelt dit veel meer.

Terug
Bovenaan