A ANONYMOUS_USERNAME okt 3, 2008 #11 Volgens mij is het forum ook van slag: als je kijkt wanneer iedereen heeft gereageert is dat allemaal gisteren haha
Volgens mij is het forum ook van slag: als je kijkt wanneer iedereen heeft gereageert is dat allemaal gisteren haha
A ANONYMOUS_USERNAME okt 3, 2008 #13 Hahaha Cissy, helemaal van slag door die blauwe enveloppen! En dan de pc of het forum de schuld geven he?! Hier ons smoeltje afgelopen woensdag in het zwembad. FF bijtanken... Groetjes, Ellen en Julian
Hahaha Cissy, helemaal van slag door die blauwe enveloppen! En dan de pc of het forum de schuld geven he?! Hier ons smoeltje afgelopen woensdag in het zwembad. FF bijtanken... Groetjes, Ellen en Julian
A ANONYMOUS_USERNAME okt 3, 2008 #14 Nou bij mij staat echt : reageerde gisteren om.... Dan zit er dus echt iets niet goed in mijn PC Groetjes van Cissy
Nou bij mij staat echt : reageerde gisteren om.... Dan zit er dus echt iets niet goed in mijn PC Groetjes van Cissy
A ANONYMOUS_USERNAME okt 4, 2008 #15 Oh jee! Bij mij nu ook! Tja, het zullen toch je instellingen zijn dan denk ik. Ff kijken bij datum/tijd etc. Groetjes, Ellen
Oh jee! Bij mij nu ook! Tja, het zullen toch je instellingen zijn dan denk ik. Ff kijken bij datum/tijd etc. Groetjes, Ellen
A ANONYMOUS_USERNAME okt 4, 2008 #16 Meike aan de soep. Ze is daar gek op. Vermicelli zit aan d'r lip hihi De jongste van ons rijkdom: Meike(12-07-06)
Meike aan de soep. Ze is daar gek op. Vermicelli zit aan d'r lip hihi De jongste van ons rijkdom: Meike(12-07-06)