Smoesjes.....

Soemsjes: daar heb ik ook een hekel aan!

Bij ons verwacht niemand dat we al zo ver zijn dus slikken ze de smoesjes nog als zoete koek! Mijn beste vriendin is (in het geheim) bezig met de 2e IVF poging, ze heeft mij er vanaf het begin af aan bij betrokken. Ik heb haar onze plannen ook meteen verteld. Daar ben ik echt héél blij om. We kunnen er nu heerlijk over kletsen en nu heb ik ook niet het gevoel dat ik het tegen de hele wereld wil vertellen. Ook met de mannen erbij hebben we soms enorm leuke gesprekken. We zullen straks rond dezelfde datum weten of het deze keer gelukt is. Echt spannend, vooral voor mijn vriendin!!! We kijken er nu al naar uit om samen kotsend boven de wc te hangen...(daar komen we vast nog wel op terug).

Iedereen hier héél véél vruchtbare groetjes!!!

ja, waar mensen allemaal niet mee bezig zijn, mijn collega's vroegen of ik zwanger ben omdat ik geen tampons meer in mijn kluisje heb liggen!!

waanzin, nu niet meer want ik ben zwanger, weet het sinds vandaag!!!

nu moest ik tegen een collega zeggen dat ik bij een patient met tbc niet naar binnen wil om bepaalde redenen.

was toen pas 1 dag overtijd, heeft ze het 's avonds tijdens een etentje tegen mijn collega's verteld!!!!!!!

ga nu tegen mijn collega's zeggen dat ik gewoon ongi ben geworden, weet zelf wel beter, kunnen we nog even samen genieten en het vertellen als wij het nodig vinden.

Haha daar doe je goed aan en wat kunnen mensen toch grof zijn!Ik gooide mn hele kluis vol met tampons en plakte hem helemaal vol met maandverband als ik jou was!!!Tsjonge wat opletterig!!
Maar ik ben nu wel al bewuster vooruit aant kijken van wat er komen gaat; zaterdag uitstapje sportteam, maar heb nu erge last van lage rugpijn dus kan nog verzinnen dat ik er medicatie voor heb. Maar heb eigenlijk helemaal geen zin om tegen mn beste vriendin te liegen, dus ik twijfel er aan om t te zeggen, want wil haar eigenlijk verrassen als t ECHT raak is!!En dan ga ik begin sept 3 dagen met haar  weg en is net na mn klusweek, dus wil ook niet drinken en heb nu ook echt geen zin meer in alcohol. Miss heeft ze ook wel niets in gaten, i hope so! Zal t eens met mn vriend er over hebben....

Heey meis..

Wij houden het ook geheim, er zijn er een paar die het weten..
Een stel die hebben net een kleintje en een van mijn beste
vriendinnen.. Maar verder wil ik het geheim houden..
Nou hoefde ik nie veel te veranderen aan mijn levenstel...
Dus dat scheelt ook al.. ja iets minder thee drinken.. maar
dat zat wel goed.. En verder niemand, nou verwachten ze het
wel maar ik kan er wel mee omgaan, denk dat  mijn mannetje
het moeilijker vind.. Strax is het een hele grote verassing, ja toch!!
Probeer vol te houden, het kan nog ff duren maar wie weet is het
zo gebeurd!!! Veel succes met jullie geheimpje!!!

Liefs!!!

Hee Ikk!
Thnx en inderdaad dat klopt!Je berichtje doet me goed en ik hou gewoon vol!!!!
x zUUs

hoi,

ik ken het, ik blijf smoesjes vertellen. Gelukkig drink ik bijna al geen alcohol, dus dat wordt niet zo'n probleem. Maar al die mensen die het vragen. GRRRRRRRRR!!! Dit weekend al weer een paar keer meegemaakt.
Ik begon me bijna af  te vragen of ik misschien zwanger ben en dat anderen dat aan me konden zien..... onzin natuurlijk. Ik hoop wel over een aantal weken te kunnen vertellend at het het wel zo is en tot dan.... smoesjes blijven vertellen.........
Iedereen veel plezier met hun geheimpje!!! En het scheelt nogal dat wanneer je iets kwijt moet het hier kan...
groetjes,

he hallo

ik heb dat probleem niet meer,
wij hebben het eigenlijk vanaf het begin af aan al tegen de familie en vrienden verteld dat ik gestopt was.
zo nu en dan vragen ze er wel naar, maar voor hun is het nieuwtje er ook al een tijd vanaf dus zal iedereen toch verbaast zijn als het raak is haha.

tja, ik kon gewoon mijn mond niet houden

groetjes esther

Terug
Bovenaan