Smoezen verzinnen?

Uh.. voor de alcohol was ik altijd de BOB. Voor de koffie vond ik dat ik teveel koffie dronk en ik het niet bij een kopje kan houden.

Overigens heb ik zelf last van hypoglykemie (hoewel erg goed onder controle) en alcohol en koffie zijn uitgesloten in dat dieet dus dan zei ik dat ik de laatste tijd weer veel last had en dus rustig aan deed.
 
je hebt een maag/darm infectie,net van de poepereritus af,en van drank moet je steeds weer rennen???? offeh,last van brandend maagzuur...hoofdpijn...'n keer de bob...de avond er voor een beetje te veel gedronken,nog een beetje naar daarvan...elke keer een andere smoes voor het geval je de zelfde mensen twee weken later weer ziet en je al een maand last had van je maaginfectie....hihi
 
Heb datzelfde probleem gehad met carnaval. Was toen ook net zwanger maar wilde dat nog niet tegen iedereen vertellen. En hetis echt opvallend hoeveel mensen in het smoesje van antibiotica trappen (kan uiteraard voor vanalles zijn, voorhoofdholteontsteking is meestal een goeie, komt veel voor en verder weinig extra klachten). Succes
 
PDS: prikkelbare darm syndroom. 3 op de 4 heeft hier echt last van. Je hebt dan een hele harde dikke darm en moeizame stoelgang. Je mag dan geen alcohol en geen koffie. Eigenlijk mag je niets wat je tijdens je zwangerschap ook niet mag, dus dat komt goed uit. Het kan stress gerelateerd zijn, dus als je een drukke baan hebt, heb je meteen een oorzaak. Ik heb er ook echt last van en werk niet (studeer nog).
 
Terug
Bovenaan