'snachts ineens weer een fles

Dhymaris is nu bijna 11 wk. Ze sliep vanaf wk 2 al door 'snachts en nu is ze ineens al een paar nachten wakker en wil ze een fles. Normaal word ze rond 4 uur onrustig en zodra ik haar speen geef slaapt ze verder. Nu blijft ze onrustig ondanks de speen. Dan geef ik haar maar een fles , drinkt ze trouwens hooguit 80ml van en dan slaapt ze weer verder. En dat terwijl ze overdag nu meer drinkt als eerst. Snap er niks van. Het nadeel is ook nog dat ik net vorige wk weer begonnen ben met werken. Pfff ben zooooooooo moe nu.

Maak je geen zorgen, dat kan echt zo weer over zijn! Jasmijn heeft dat ook af en toe, die krijgt sowieso nog een nachtvoeding, maar dan wil ze er opeens weer twee... en dat een paar nachten achter elkaar. Slopend!

Ik hoop maar dat t zo weer over is.....echt vermoeien op deze manier....helemaal omdat ik t eigenlijk niet gewend ben. Kan me niet voorstellen dat t komt omdat ik weer aan t werk ben gegaan, heb vorige wk alleen woensdags en vrijdags gewerkt, maar jah helaas kan ik niet in dr koppie kijken dus miss is t ook wel mogelijk.

Ik hoop maar dat t zo weer over is.....echt vermoeien op deze manier....helemaal omdat ik t eigenlijk niet gewend ben. Kan me niet voorstellen dat t komt omdat ik weer aan t werk ben gegaan, heb vorige wk alleen woensdags en vrijdags gewerkt, maar jah helaas kan ik niet in dr koppie kijken dus miss is t ook wel mogelijk.

tja,bryana sliep ook al vrij snel door,met 5a6weken al,nu kan ik haar s,ochtens soms niet meer wakker krijgen hihi.
maar afgelopen week kwam ze ze ook een keer om kwart over 2 s.nachts,wat het is weet ik ook niet maar ik zou me er niet druk over maken.,komt vanzelf goed,bryana is 15weken.

Terug
Bovenaan