'snachts ineens weer een fles

Ook quinn sliep door sinds hij 6 weken was, maar sinds een week komt hij nu ook opeens weer 's nachts voor een fles. Daardoor zit hij opeens weer op 6 voedings. Dus in principe zou hij te veel krijgen, volgens de "richtlijnen", maar goed als me mannetje honger heeft, dan krijgt hij rustig de fles. Nadeel is alleen dat we nu dus 's nachts weer aan het voeden zijn. Gaaaaaaaaappppp. Hopelijk is het een fase en gaat die gauw weer over zodat we heerlijk weer kunnen slapen.

Liam heeft het sinds 2 dagen overdag! Hij vraagt echt meer voeding....nu denk ik dat dat komt omdat mijn morstvoeding terugloopt...Ik geef nog 's morgens en 's avonds bv, maar 's avonds heb ol het idee dat er bijna niks inzit ;s
Ik reken die 2x bv dus maar als 1 hele flesvoeding en dan kom ik wel weer op 5, haha....
En daarbij vind ik idd ook, als Liam honger heeft, krijgt 'ie gewoon wat te eten hoor! Hij is best groot voor z'n leeftijd, dus zit er ook al aan te denken om te gaan beginnen met rijstebloem. Hij is nu 11 weken, ik gok zo'n 63cm en 6600gr kilo....gokje hoor, vorige week wassie 61cm met gebogen beentjes en 6480gram!

Terug
Bovenaan