snachts slecht slapen

\het hoofdeinde van bed stuk hoger zetten. Ik heb dit zelf ook en daardoor komt het zuur niet zo snel omhoog.
Een kussen tussen je benen met slapen kan ervoor zorgen dat je fijner ligt. En rennies mogen zeker. Ook mag je antagel nemen en is echt een middel dat vaak wordt voorgeschreven in de zwangerschap. En een hap muesli na het eten en voor je gaat slapen moet ook wonderen doen. Hoop dat je iets aan de tips hebt. Veel succes.

ik ben bij drogist geweest en kreeg daar graviscon. ook een soort kauwtablet en mag wel bij zwangeren.
ik herken het dat rotte maagzuur. ik heb welis zo erg dat het halverwege me mond zit.. brrrrr
ik drink heel veel melk. vooral savonds als ik savonds sap of koffie of prik neem is het sowieso al bal. ik lig meestal op linkerzij schijnt het beste te zijn omdat met de andere zij je maag meer in de knel zit. en leg ook op meerdere kussens dit helpt ook wel is..
en zoals sweetwicca zegt hopen dat het gauw indaalt daar wacht ik ok met smart op..

Hier ook een rennie's fan haha! Bij mn dochter die graviscon gebruikt maar bah wat is dat vies zeg!! Ook ik heb mijn hoofdeind een stukje omhoog. Dit voor het maagzuur, de benauwdheid en het slijm in mn keel. Mijn voeteneind staat ook iets omhoog voor de dikke enkels. Slaap dus als een sandwich haha. Ik wou alleen dat ik kon zeggen dat het hielp. Ja de kwaaltjes zijn dan wel minder, maar ik slaap er niet fijner door haha. Nou ja, nog een paar weekjes....

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan