Snacks/ eten tijdens bevalling, musthaves?!?

Wat zijn echte musthaves voor zowel mijn vriend als voor mij om mee te nemen naar het ziekenhuis als het gaat om snacks/eten tijdens de bevalling?Nu ruim 30 weken zwanger van onze eerste en erg benieuwd wat jullie mee hebben genomen.<br />

Wij hadden dextro en sultanas mee. Toen bleek dat we een nachtje moesten blijven smaakte koekjes en chipjes ook wel goed! Die werden meegenomen door mijn moeder

Niks.
Bij de eerste mocht ik niks eten Ivm de kans op zieker worden en dus een spoedkeizersnede. Ondanks mijn honger kreeg ik niks.
Bij de tweede kreeg ik gewoon lunch en drinken van het ziekenhuis. Tussen de weeen door heb ik 2 boterhammen achter de kiezen gepropt en een half uur later is ze geboren.
Bij de derde had ik geen tijd voor honger. Thuis had ik avondeten gehad, om 22:30 uur waren we in het ziekenhuis en om 23:32 uur is hij geboren. 2:30 uur zat ik in de auto naar huis?

Maar als ik wat mee zou moeten nemen was het ontbijtkoek en bananen.

Het ligt er helemaal aan hoe je bevalling gaat. Tijdens de eerste bevalling had ik een weeënstorm. Ik wilde niets eten en niets drinken. Ik werd ingeleid dus ze hebben het vocht via het infuus omhoog gezet. Want ik wilde echt niets.

De andere 2 bevallingen gingen beter. Maar snacken of dextro tijdens de bevalling? Ik had er echt geen behoefte aan. Van dextro kreeg ik het zuur. En er bestaat ook nog een kans dat je misselijk bent tijdens de bevalling

Ik dacht ik zorg dat er voor manlief een redbull in de tas zit ? en misschien iets van zakje cup a soup voor mezelf. Mocht het een latertje worden en je niks meer kunnen krijgen in het ziekenhuis.

Aa-drink of een andere sportdrank! Heel fijn om op die manier extra suikers binnen te krijgen zonder dst je echt moet eten!

Ik ben 7 uur lang misselijk geweest ? toen hij eruit was kon ik weer eten en drinken. Ik had voor m'n vriend fruitrepen en rijstwafels meegenomen en we kregen na de bevalling beschut met muisjes en stukjes appel.

Terug
Bovenaan