snap er niets van.....balen hoor...!!!

Hi,

Zit op dag 33/34 (ligt eraan of je dag 1 van menstruatie meetelt) en heb tijdens de positieve ovulatietesten geklust en ......

Nog steeds niets niet ongesteld, niet zwanger (heb net getest) en tja bah...

Wat moet ik doen...????

liefs

Goedemorgen,

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje maar niet helemaal, ik ben gewend om op mijn 28 e dag ongesteld te worden en zit nu op dag 30, ik heb alleen nog geen test gedaan.
Heb wel last maar het lijkt net of het bij mij niet door wilt zetten.
Het kan natuurlijk wel zijn dat je zwanger bent maar dat er nog geen genoeg harmonen zijn aangemaakt om het te zien op de test.

succes!

Hi hi,

Spannend voor jullie! Ik had de vorige keer pas een week na mijn NOD een positieve test in handen dus... het hoeft niks te betekenen.... Misschien helpt het om een extra gevoelige test te doen?
Succes met afwachten en testen.

Groetjes

hoi hoi

Ik heb de allergoedkoopste testen gekocht bij de kruidvat (4,99 per 2) maar haal vanmiddag nog maar een clearblue en als ik dan morgenochtend nog niet ongesteld ben doe ik die test...Die goedkope testen van de kruidvat is dat wat???? of is dat niet zo gevoelig??? dacht dat het allemaal hetzelfde is...maar misschien zit er wel verschil in...???

wat onzeker he dat je zit te wachten....misschien sla ik ook wel een keer over dat kan natuurlijk ook he...

Jullie ook succes met het wachten ik hou jullie op de hoogte..

xx

Dre, Ik heb ook echt geen idee haha, ik ben ook helemaal nieuw in   het proberen zwanger te raken en dus ook de tests.
Ik ben in juni gestopt met de pil en ging er eigenlijk niet van uit dat het meteen raak kan zijn.
Zou het echt top vinden.
Ondertussen heb ik constant het gevoel, dat mijn ongie doorkan breken maar dat schijn je ook tijdens het zwanger zijn te kunnen voelen.
Plus ik dacht maandag ochend zoals gewoonlijk mijn ongie al te voelen in buik en rug echt ontzettend vaag allemaal!
Ik wacht het gewoon nog even af en hoop dat het voor jou raak is.

Hoi Hoi

Zit in hetzelfde schuitje!
Heb ik februari een miskraam- curretage gehad.
Erna pas weer half april ongesteld, toen 28 dgn en erna 33 dgn.
Afgelopen vrijdag mijn NOD, zaterdag en maandag getest maar allebei negatief...:S
Nu morgen of vrijdag weer testen.. ben nu al 5 dgn overtijd.
Wel een spannende tijd he!

Hoi Meiden,

Heb net weer een test gedaan en nog steeds niet positief...denk dat het nu ook niet meer wordt...balen maar het is niet anders...

Hoe is het bij jullie???

liefs

Terug
Bovenaan