Goedemorgen dre,
Balen voor je joh, misschien moet je toch even langs de dokter, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent en misschien dat hij het wel kan uitsluiten of juist zeggen dat je zwanger bent.
Heb je verder ook geen klachten?
Ik ga van het weekend een test doen, samen met mijn mannetje.
Vrijdag zou mijn laatste ongie dag zijn dus dan vind ik dat ik wel lang genoeg op die rode duiveltjes heb gewacht.
Denk dat ze trouwens toch niet komen hoor!
Ik zal me trouwens een beetje voorstellen.
Mijn gebruiksnaam is desiree en ben 23 jaar
Ik ben in juni gestopt met de pil en sindsdien 1x ongesteld geweest (2x met de bloeding na het stoppen van de pil)
Hierdoor weet ik dat mijn cyclus 28 dagen is en ik ben het ook niet anders gewent.
Verder heb ik twee weken geleden duidelijk mijn eisprong gevoeld, waardoor ik wist dat ik op schema liep.
Zou het leuk vinden om ook wat meer over jou te weten!
Veel liefs
Balen voor je joh, misschien moet je toch even langs de dokter, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent en misschien dat hij het wel kan uitsluiten of juist zeggen dat je zwanger bent.
Heb je verder ook geen klachten?
Ik ga van het weekend een test doen, samen met mijn mannetje.
Vrijdag zou mijn laatste ongie dag zijn dus dan vind ik dat ik wel lang genoeg op die rode duiveltjes heb gewacht.
Denk dat ze trouwens toch niet komen hoor!
Ik zal me trouwens een beetje voorstellen.
Mijn gebruiksnaam is desiree en ben 23 jaar
Ik ben in juni gestopt met de pil en sindsdien 1x ongesteld geweest (2x met de bloeding na het stoppen van de pil)
Hierdoor weet ik dat mijn cyclus 28 dagen is en ik ben het ook niet anders gewent.
Verder heb ik twee weken geleden duidelijk mijn eisprong gevoeld, waardoor ik wist dat ik op schema liep.
Zou het leuk vinden om ook wat meer over jou te weten!
Veel liefs