Snap er niets van, wie wel?

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Even een vraagje, mijn laatste ongi was 13 juli(gewoon normaal allemaal)
Mijn nod was dus 10 augustus afg. donderdag, dinsdagochtend bruinverlies opgevolgd door rood. heeft geduurd tot donderdag en toen niets meer....Vanmiddag een test gedaan en negatief.Ga net naar het toilet en weer bruinverlies en een beetje rood daarna.Heb ook giga hoofdpijn gehad vanaf vrijdag.Heb iedere maand normale ongi's gehad, snap hier niets van.(ben nu ruim 8 maand gestopt met de pil)Heeft iemand hier ervaring mee?Help me!!!

Groetjes Sophie

Hoi Sophie,

Ik zit naast je, zie je me, in dat zelfde schuitje?? Kom net van de wc en ja hoor ROOD! Heb ook al sinds twee dagen bruin, vandaag mijn nod en vanochtend temp nog hoog. Kortom: ik kan je niet helpen, want ik doe met je mee! Wie komt ons redden???!!!

Help...

quote: Tammygirl reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 22:11:22'));

Hoi Sophie,

Ik zit naast je, zie je me, in dat zelfde schuitje?? Kom net van de wc en ja hoor ROOD! Heb ook al sinds twee dagen bruin, vandaag mijn nod en vanochtend temp nog hoog. Kortom: ik kan je niet helpen, want ik doe met je mee! Wie komt ons redden???!!!

Help... het is afentoe echt een drama ikzit ook tewachten heb allen geen last van bruin of rood heb test gedaan negatief ben by dokter geweest weer test gedaan negatief dus help

hoi meiden,

Hier nog iemand bij jullie in het schuitje, heb zondag pas mijn nod, maar gisteren een beetje bruin, het is nu weer over. Ik hoop zo dat dit een innestel bloeding was, ik word er helemaal zenuwachtig van moet ik niet doen!!!. Ik hoop voor jullie dat het niet doorzet heb nog niet verder gelezen dus weet het laatste nieuws nog niet. ohw wat spannend allemaal. Ik ben zo blij dat ik dit met jullie kan delen, heb echt zo de neiging om het iedereen te vertellen.

x kriebels

Hoi,
Jep ook in hetzelfde schuitje!
Had 12 aug mijn NOD, 13 aug heel licht streepje bruin-slijmverlies, en 14 en 15 aug idem.
Vandaag eerst niets en nu een streepje lichtrozebruin. Toch een beginnende ongi denk ik.
Ben nog steeds aan het hopen op een innestelingsbloeding. Deze heb ik vorig jaar 1 keer gehad. (1 dag bruin 1 dag rood 1 dag bruin later bleek ik zwanger, helaas na 9 weken een miskraam).
Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden en in spanning laten he!
Succes iedereen, ik denk met jullie mee.

Liefs Bo

Hoi meiden,

Ik wil jullie niet ontmoedigen hoor maar ik heb altijd eerst bruin bloedverlies voordat ik ongi ga worden. Soms 1 dag maar ook wel eens een week voordat ik ongi ga worden.

De laatste keer had ik ook nog een hoge temp en ook rood bloed. De dag erna was mijn temp wel weer gewoon laag.

Ik hoop voor jullie natuurlijk dat ik het mis heb maar eigenlijk denk ik dat jullie wel ongi gaan worden.

Veel liefs,
Nataly

Oh ja,

een innesteling schijnt al 5/6 dagen na je ei plaats te vinden en niet pas na je NOD.

Groetjes
Nataly

Hoi Nataly bij mij is het precies 6 dagen na mijn ei dus het zou kunnen. Dank je wel, dit vroeg ik me al een tijdje af. (  wanneer een innesteling nou plaatsvindt)
Ik hoop echt dat dit het was groetjes
Kriebels

Terug
Bovenaan