Snap er niets van, wie wel?

Hoi,

Het is niet mijn bedoeling om jullie te ontmoedigen, maarrre...

Mijn bruin/rood heeft inmiddels plaats gemaakt voor de echte duivels... yep, niet zwanger dus...(sjit).

Ik dacht ook altijd dat een innestelingsbloeding zo'n 5 dagen na je ei was (staat overal op internet), maar de VK vertelde laatst dat dat pas is tegen de tijd dat je ongi moet worden, waardoor veel vrouwen denken dat het niet raak is terwijl ze wel zwanger zijn.

Verder heb ik altijd wat bruin voor mijn ongi, maar meestal maar klein beetje en 2 dagen ervoor of zo. De vorige twee maanden had is het zelfs een (ruime)  week ervoor!! En ik maar hopen dat het een innestelingsbloeding was.. maar helaas dus...

Hopelijk pakt het voor jullie beter uit dan voor mij en zijn jullie allemaal lekker zwanger (kunnen jullie lekker strooien voor de nog wachtenden ). Even nog ter bemoediging: ik ken ook vrouwen die idd bruin hadden en toch zwanger bleken, hoor!

Groetjes,

Tammy

Hoi,
Vandaag weer bruin???!!! eventjes en weer gestopt,
ga morgen maar weer een test doen denk ik...
Heb ik bij mijn 1e niet gehad, dat was nl. gewoon over tijd duss...
Weet niet wat het is, wat een gedoe!!!
Groetjes Sophie

Hoi Sophie,

Heb je nog een test gedaan? En? ben erg benieuwd.

Grz. Pien

(hoop niet dat je het al in een andere topic hebt verteld (sorry dan), maar het zijn er ook zoveel, na een dag werken kom ik bijna niet bijgelezen   )

Hallo,

Nee , ik heb nog geen test gedaan, heb er nl. een paar besteld bij babybrabbel.nl en zijn nog niet binnen...afwachten dus.
Voel me sowieso wel anders, maar zou ook inbeelding kunnen zijn...
Als ik weer heb getest ga ik het direct hierop zetten hoor!!!

Liefs Sophie

hoi allemaal,

Ik heb nog steeds (sorry maar moet het kwijt) bruinverlies eigenlijk alleen na het vrijen. Heb gisteren tampontest gedaan niets. Mijn man zei gisteren dat ik anders voel van binnen zachter. Op een andere site dokter .nl las ik zoiets dat een innestelbloeding met bruin bloed is en een paar dagen aan kan houden. Oh help weet ook niet precies mijn nod dag omdat mijn cyclus varieert tussen de 25 en 33 dagen. Nu dag 29 waneer zal ik testen of zal ik het niet doen heellllp

oh ja en moet je nou vanaf de rozebruine of vanaf de rooie dagen tellen heb vanaf de rooie dagen geteld (nu is het wel anders hoor als normaal het zet normaal wat sneller door en meer bruin sorry)

Heb vanmiddag nog maar een test gedaan en negatief, toch wel raar...
Oke, ik leg me er wel weer bij neer en op naar de volgende ronde!
Heb er eerlijk gezegd ook niet echt op los geklust de laatste weken, druk, druk, druk.

Maar nu hebben we heerlijk 3 weken vakantie en dus meer tijd...volgens de online biologische klok van predictor is morgen mijn vruchtbaarste dag!
Klussen maar weer!

Liefs Sophie

Terug
Bovenaan