snap er niets van.

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Misschien kan iemand me helpen, want ik snap het niet meer.
Dit is de 2e maand dat ik gestopt ben met de pil.
Nu heb ik de vorige maand een cyclus van 29 dagen gehad.
Dus zou maandag mijn ei zijn. En ik heb zondag en maandag ook veel slijm gehad en ook plakkerig en doorzichtig (sorry hiervoor).
En dinsdag  overdag niets meer, dus ik dacht het is weer voorbij.

Nu kreeg ik gisteravond ineens nog plakkeriger slijm. en maar 1x. En vandaag ook ook weer 1x. Voor de rest de hele dag niets meer.
En vandaag steeds een zeurend gevoel in mijn onderbuik en dat houd maar aan, gaat niet weg. Net een opgeblazen gevoel. Dat als je erop duuwt het gevoel hebt dat je naar de wc moet.

Wat is dit?
Houd dit in dat ik nu pas mijn ei heb? En waarom houd die slijm dan niet aan zoals zondag en maandag?

Hopelijk kan iemand me helpen, want ik snap dit niet.
Alvast bedankt.

veel liefs gizzymo

Hoi Gizzimo

Ik herken dit wel een beetje zit zelf ook met zo'n vraag. Volgens de berekeningen moest ik maandag ook mijn ei hebben. Maar meestal een dag de voor en tijdens heb ik altijd van dat rekbare slijm. Tot nu toe nog niet gehad. Maar ik heb wel sinds zondag een pijnlijke buik en rug (ongi gevoel). Mijn temp is wel iets gestegen van gemiddeld 36,5 naar 36,7. Maar nog geen slijm. Todat ik vanmorgen een keer naar de wc ging zag ik een klodder slijm (sorry voor de details). Het was niet echt doorzichtig maar wat witterig maar wel vloeibaar. Ik dacht namelijk door de temp dat ik hem maandag al had gehad. Ik zit nu ook in de onzekerheid of dit wel het slijm is voor de eisprong of dat dit nog resten van sperma is van gisteren.

Ik heb wel ergens gelezen dat je nog heel vaak van dat eiwitachtige slijm kunt houden in je cyclus maar ik weet niet of je dan al een ei hebt gehad of niet.

Hoop voor beide dat ons ei al is geweest.

succes

Groetjes Sharine

Ps deze klodder was ook maar eenmalig en voor de rest ben ik droog.

Hallo meiden,

Ik denk dat het toch jullie ei is geweest eerder, en dat het slijm wat je nu hebt gewoon niks is. Alleen denk ik dat alleen maar dus zeker weet ik het niet. Lastig is het wel!
Nou hopen dat iemand anders het wel weet.

Liefs Yvonne

Ik zie er ook wel heel veel bekends in hoor!!

Ik had maandag me ei!! wel melkwit slijm maar vandaag
toen ik naar de wc ging ding er een hele lange doorzichtige witte sliert uit(sorry voor detailS)
leek wel lijm
dus ik begin nu echt in de war te raken met me cyclus maar ik wacht deze maand gewoon even af
ik heb namelijk ook een heel zeurderig gevoel in me onderbuik geen steken meer wat ik maandag had
en ik heb ook mega last van   me rug

XX mariette

He mariette

Ik kan je de hand schudden mega rugpijn. Wat zitten we toch als vrouwen raar ik elkaar. Hahahahaah

Groetjes Sharine

Een ding is zeker .....jullie moeten echt wel gaan klussen!!!!

Blijkbaar zijn er meer meiden met dit probleem. ha ha.
Het lichaam zit inderdaad raar in elkaar zeg.
Omdat dit pas mijn 2e ronde is gebruik ik nog geen hulpmiddelen.
En ga ik er gewoon vanuit van mijn laatste cyclus.
Ben benieuwd, 18 mei is mijn NOD met een cyclus van 29 dagen.
Hopen hopen hopen voor ons allemaal.

Thanks voor jullie reacties.

liefs gizzymo

Terug
Bovenaan