A
Anoniem
Guest
Hallo iedereen,
Misschien kan iemand me helpen, want ik snap het niet meer.
Dit is de 2e maand dat ik gestopt ben met de pil.
Nu heb ik de vorige maand een cyclus van 29 dagen gehad.
Dus zou maandag mijn ei zijn. En ik heb zondag en maandag ook veel slijm gehad en ook plakkerig en doorzichtig (sorry hiervoor).
En dinsdag overdag niets meer, dus ik dacht het is weer voorbij.
Nu kreeg ik gisteravond ineens nog plakkeriger slijm. en maar 1x. En vandaag ook ook weer 1x. Voor de rest de hele dag niets meer.
En vandaag steeds een zeurend gevoel in mijn onderbuik en dat houd maar aan, gaat niet weg. Net een opgeblazen gevoel. Dat als je erop duuwt het gevoel hebt dat je naar de wc moet.
Wat is dit?
Houd dit in dat ik nu pas mijn ei heb? En waarom houd die slijm dan niet aan zoals zondag en maandag?
Hopelijk kan iemand me helpen, want ik snap dit niet.
Alvast bedankt.
veel liefs gizzymo
Misschien kan iemand me helpen, want ik snap het niet meer.
Dit is de 2e maand dat ik gestopt ben met de pil.
Nu heb ik de vorige maand een cyclus van 29 dagen gehad.
Dus zou maandag mijn ei zijn. En ik heb zondag en maandag ook veel slijm gehad en ook plakkerig en doorzichtig (sorry hiervoor).
En dinsdag overdag niets meer, dus ik dacht het is weer voorbij.
Nu kreeg ik gisteravond ineens nog plakkeriger slijm. en maar 1x. En vandaag ook ook weer 1x. Voor de rest de hele dag niets meer.
En vandaag steeds een zeurend gevoel in mijn onderbuik en dat houd maar aan, gaat niet weg. Net een opgeblazen gevoel. Dat als je erop duuwt het gevoel hebt dat je naar de wc moet.
Wat is dit?
Houd dit in dat ik nu pas mijn ei heb? En waarom houd die slijm dan niet aan zoals zondag en maandag?
Hopelijk kan iemand me helpen, want ik snap dit niet.
Alvast bedankt.
veel liefs gizzymo