snap er niets van.

Ik ben ook echt bezig met klussen maar ja me ei is al geweest en had vandaag ook eenmalig heel veel wit cervix slijm heel raar ook raar gevoel in me onderbuik maar heb
gisteren ook al geklust en ze zeggen dat het beter is om de dag te doen dat het zaad dan sterker is of is dat gewoon lulkoek???

xxx Mariette

quote: Mariette21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-06-2007 16:31:46'));

Ik ben ook echt bezig met klussen maar ja me ei is al geweest en had vandaag ook eenmalig heel veel wit cervix slijm heel raar ook raar gevoel in me onderbuik maar heb
gisteren ook al geklust en ze zeggen dat het beter is om de dag te doen dat het zaad dan sterker is of is dat gewoon lulkoek???

xxx Mariette

Hallo Mariette,

Ik heb inderdaad gelezen dat als je iedere dag klust de kwaliteit van het zaad minder kan worden, bv dat ze het eitje doordoor niet bereiken, maar als het waar is weet ik niet zeker.
Ik heb zondag geklust, omdat ik dacht dat maandag mijn ei was.
Gisteren helaas niet, mijn vriend was te moe.
Helaas, denk je dat vandaag dan nog zin heeft?

grzzz gizzymo

Ik denk dat je beter nog wel een keer kunt klussen. Het kan geen kwaad en niet geschoten is altijd mis! Het klopt idd dat je beter om de dag kunt klussen.

Liefs Yvonne

Hey meiden,

Moet ff wat kwijt!!!
Als je geklust hebt dan blijven de zaadcellen 48 uur leven dus dan kun je nog bevrucht worden!!!
Succes hé!!!!

Liefs Sandy

Ja, soms zelfs nog 72 uur he? Maar dan moet de kwaliteit wel goed zijn toch?

Liefs Yvonne

idd niet geschoten is altijd mis ik ga het gewoon nog een x proberen vanavond en dan zien we het wel bij me NOD :D

Terug
Bovenaan