Snap er niks van..

Jeetje wat lastig, ik vind het met onregelmatige cycli soms al zenuwslopend maar als je altijd regelmatig bent en dan ineens niet... Ik zou ook gek worden van die negatieve testen. 
Dan liever ongesteld lijkt me, dat is duidelijker! (Als het echt niets is natuurlijk)
Ik zou nu 2 dagen (proberen) te wachten pimpeloentje. Dan zou je hcg weer verdubbeld moeten zijn als het raak is! Spannend hoor... Ik duim voor jullie

Ik had vanmorgen ook weer negatief.. maar nog steeds geen ongesteldheid en ook geen voor gevoel ervan.
Ik ga inderdaad maar weer 2 dagen wachten.. houden we elkaar op de hoogte?!

He dames, ik had gisteren echt 1 druppel bloed dus had al een gevoel dat m'n ongesteldheid eraan zou komen. En ja hoor,.. Vandaag is het doorgebroken. Dus op naar de volgende ronde. Ik blijf het hier nog wel even in de gaten houden. Want ben er benieuwd hoe het met jullie afloopt en duim met jullie mee voor goed nieuws. 

Hey pimpeloentje.
Dat is balen. Maar wel fijn dat de onzekerheid weg is. Nu hopen dat het de volgende ronde lukt... ik duim me rot.
Bij mij is er niks veranderd weer een negatieve test vanmorgen.  Ik laat het even rusten tot vrijdag dan doe ik vrijdag ochtend weer een test als ik nog niet ongesteld ben geworden. Dan ben ik namelijk een week overtijd.
Ja want ik wel weten van je of het de volgende ronde gelukt is hoor :)
Liefs

Terug
Bovenaan