snap er niks van

A

Anoniem

Guest
Normaal heb ik altijd mn ei op dag 14 gehad...en ik temp al sinds 4 mnd..Nu zit ik op dag 21 en nog niks ontdekt...had m dus afgelopen maandag moeten hebben. Woensdag steeg mn temp naar 36,6 dus dacht:jippie. Maar daarna weer gezakt en zat vanmorgen zelfs weer op 36,2...

Begin ineens moedeloos te worden..heb wel al zeker n week of 1,5 op zn tijd krampen en steken en ook in mn borsten (dacht ook vorig wknd dat ik mn ei  gevoeld had). Gister zelfs echt even n heel erg raar trekkerig gevoel helemaal onderin mn buik. Had ik nog nooit gehad en voelde heel vreemd.

Snap er niks van...jullie?

(Wordt beetje moedeloos want we hadden kei goed geklust de dagen dat ik m verwacht had en met dit warme weer...pff..zal wel ronde 12 worden)

Soms komt je ei toch later, dus effe afwachten nog.
En soms lukt het tempen niet.
En miscchien moet de batterij van je thermometer vervangen worden???

Niet moedeloos worden, je hebt in ieder geval geklust en wie weet is het toch raak!!!!

Succes
liefs Bo

Ja idd, misschien moet de batterij vervangen worden.....
Doe je rectaal meten? En elke dag om dezelfde tijd? Temp is bij iedereen anders natuurlijk, moeilijk heSucces

hoi mella bella ik ben ook deze ronde gestart met tempen en kom er ook nog niet echt uit ik temp. elke morgen om 06.15 en mijn temp. was in het begin 36.3 of wat lager zelfs een dag 35.9 en vanaf dag 15 heb ik 36.5 en dag 16 36.1 en dag 17 36.2 en dag 18 weer 36.9 en toen zakte hij weer na 36.5 en zo is hij nou nog 36.5 ben benieuwd en sorry voor mijn onduidelijkheid!!!!!!!!!!!! ik weet nu dus ook niet wanneer ik mijn ei heb gehad en of ik mijn ei heb gehad hoop van wel natuurlijk en voor de rest afwachten nu he ik denk dat ik mijn nod rond 3 aug. heb en dan ga ik ervan uit dat ik op dag 18 mijn ei heb gehad temp was toen 36.9!!! en nu is hij weer lager heel verwarrend allemaal he doeiiiiiiii en succes miranda

Hoi bedankt vd reacties...

Deez: Ik temp idd rectaal, ook dat heb ik altijd t meest betrouwbaar gevonden...

Moet eerlijk zeggen dat ik deze maand pas op dag  9 begonnen ben met tempen (was op vakantie en ging er vanuit dat mn ei  pas dag 14 zou  komen)..en dat de tijden niet helemaal gelijk waren. Er kan dus n half uur of klein uurtje verschil ingezeten hebben...Denk je dat hier t verschil door kan komen?

hieronder mn lijstje..

dag 9                   36,5
dag 10                36,7
dag 11                36,6        
dag 12                36,6
dag 13                36,5
dag 14                36,4
dag 15                36,3
dag 16                36,4
dag 17                36,2
dag 18                36,6
dag  19                36,4
dag 20                36,4
dag 21                36,2

misschien dat ik op dag 17 toch mn ei heb gehad, want toen is ie 4 tiende gestegen (daarna wel weer laag)..maar t kan dus wel, dat mn ei toch is geweest??? Hoop t en ergens denk ik t...heb t volgens mij gevoelt en heb toch hele week al aparte dingetjes..

alvast thnx! xx

Ik weet er alles van, want ik heb deze maand ongeveer hetzelfde meegemaakt. Iedere dag zit ik met de termometer in de aanslag om te kijken wanneer ik mijn eisprongdag heb, maar deze maand klopte er echt niks van. De ene dag was mijn temp 36.6, op een gegeven moment daalde mijn temp naar 36.4. De dag daarna was het in een keer 36.7 (dus ik dacht dat ik mijn eisprongdag had gehad, had ook een dag lang last van een beetje steken aan de linkerkant van mijn buik) Maar de dag erop was mijn temp weer 36.6....Dus nu weet ik het ook niet meer! Normaal gesproken voel ik wel aankomen wanneer ik ongesteld moet worden en dat heb ik nu niet. Maar een testje doen durf ik ook niet....We zijn al negen maanden bezig om zwanger te worden en de teleurstelling wordt met de maand groter....

hey lyn ik heb deze maand ook zoiets van dat tempen ik snap er niks meer van hoor!!!!!!!! ben meteen begonnen op dag 1 en had toen 36.3 een keertje zelfs een temp van 35.9 en vanaf dag 15 ging hij omhoog 36.5 en dag 16 ook 36.5 dag 17 weer 36.2 en dag 18 36.9 dag 19 36.5 en zo is de temp ook gebleven zit nu op dag 22 en temp 36.5 dus ik hoop dat ik mijn ei heb gehad alleen de verhoging was/is maar 0.2 maar is wel hoger!!!!!!!!! ik hoop dat je nog wat snapt van mijn verhaal en ik denk niet dat ik zwanger ben voel niks raars af en toe wat steekjes in mijn borsten en als ik er op duw wat gevoelig maar niet pijnlijk!!!! dus afwachten maar he en bij jou hoe voel jij je nu? ik weet het je wordt er gewoon een beetje moedeloos van he van dat tempen!!!!!!!!!!!!! maar wij krijgen ook ooit die twee streepjes!!!!!!!!!!!!!! groetjes miranda

Ik heb vorige maand ook voor het eerst getempt, maar ik heb het stuk makkelijker dan jullie, zie ik wel. Mijn temp is voor mijn eisprong gemiddeld 36,6/7 en erna zit ik boven de 37 (soms wel 37,3). Da's tenminste duidelijke taal.

Ik hoorde laatst van een verloskundige dat je temp 1 à 2 dagen na je eisprong stijgt, maar dat vind ik nogal ruim genomen: 2 dagen is tenslotte het dubbele van  1 dag! Weten jullie hoe dat zit? Ik had trouwens ook ovulatietesten gebruikt en pas 4 dagen na het vaststellen van mijn LH piek was mijn temp omhoog, dus maw die test gaf het wel erg vroeg aan.Niet zo handig, want na die dag van de piek hebben we niet meer geklust, omdat mijn man last had van zeg maar 'geïrriteerd gereedschap' en ik dacht dat het toch geen zin meer zou hebben dus dat maakte me niet zoveel uit. Hadden we misschien toch wel moeten doen, want ik ben idd niet zwanger.

Grtjs,

Tammy (ronde 7, 1e kindje)

Terug
Bovenaan