snap er niks van

Hey, Tammy!

Praat me d'r niet over! Van al die ovulatietesten en zwangerschapstesten die ik heb gekocht had ik een tweede huis op Bonaire kunnen betalen,hi,hi,hi. Ik begin me echt af te vragen of het inderdaad niet gewoon een kwestie van geluk is....Als ik kijk naar de vrouwen om me heen kan ik echt heel erg jaloers worden! Sommigen hoeven maar naar hun man te kijken of ze zijn al zwanger. Mijn man en ik zijn inmiddels negen maanden verder en ik zal je zeggen: de spontaniteit is er wel zo'n beetje vanaf....Ik had van tevoren nooit kunnen denken dat het zo lang bij ons zou duren. Ik had daar zo'n andere voorstelling van! Zo van: hup van die pil af, even een paar maandjes geduld hebben (je gaat er meestal niet vanuit dat het de eerste keer gelijk raak is) en dan: de twee felbegeerde streepjes en voor negen maanden vooruit plannen. Nou, is dat me toch even tegengevallen! Ik zit er echt over te denken om na de vakantie langs de huisarts te gaan. Ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik twijfel af en toe echt aan mijn eigen lijf.

Ik wil trouwens ook nog even kwijt dat ik blij ben dat ik eindelijk vrouwen heb gevonden die met hetzelfde zitten als ik. Ik heb afgelopen april een miskraam gehad en ik merkte aan sommige mensen in mijn omgeving dat ze na een tijdje niet meer zo meelevend waren als op de dag dat het mis ging. Je krijgt toch vaak van die "dooddoeners" naar je hoofd gesmeten, zoals:  "jullie zijn nog jong zat" en "volgende keer beter". Het eerste wat dan bij mij opkomt is: wanneer komt die volgende keer dan? Als pasen en pinksteren op een dag vallen?
Op een gegeven moment merk je dat je niet meer zoveel met anderen over je kinderwens praat, omdat je niet over wil komen als een zeur. Het is daarom heel erg fijn om te kunnen mailen met vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten. (Maar eerlijk zeggen meiden als mijn gezeur teveel wordt hoor, hi,hi,hi)

Groetjes, Lin

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));Hoi Lin,
Hihi, wie weet waren we dan buren op Bonaire...

Nou, je bent welkom hier hoor, met je 'gezeur', we zitten idd met z'n allen in het welbekende zelfde schuitje, dus we snappen elkaar maar al te goed. Net als jij dacht ik ook effe huppekee een kindje te maken, maar dat valt vies tegen. Aangezien ik als anderhalf jaar geen pil meer slikte zou vooral dat geen probleem zijn. Als je na de eerste ronde dan toch ongesteld wordt is dat superbalen, maar dan denk je al gauw dat het de volgende maand wel raak zal zijn

Ik zal je vertellen, we hebben het die eerste maand 8 keer zonder voorbehoedsmiddel gedaan, rond mijn vruchtbare dagen, dus waar heb ik in hemelsnaam al die jaren die k*tpil voor geslikt??  Maar goed, we gaan gewoon weer vol goede moed de volgende ronde in en we klussen gewoon tot we een ons wegen (da's ongeveer tegelijk met wanneer pinksteren en pasen op één dag vallen ). Maar je hebt gelijk, de spontaniteit is soms ver te zoeken: "Schatje, ik heb vruchtbaar slijm, je moet weer!"

Nou, alle gekkigheid op een (eier)stokje, ik wens jou en alle andere dames hier veel klusplezier en hopelijk zien we elkaar op zeer korte termijn op het 'zwanger-zijn'-forum.

Liefs,

Tammy

Ik moet echt op gaan letten dat ik niet verslaafd raak aan dit forum! Ik vind dit echt helemaal  te gek (hoezo ik heb geen sociaal leven, hi,hi,hi)

Ik wens iedereen die bezig is om zwanger te worden ontzettend veel succes toe! Nu ik zelf heb ondervonden hoe het is om zo'n ontzettende kinderwens te hebben, kan ik me helemaal verplaatsen in koppels die in zak en as zitten omdat het maar niet wil lukken. Dit vergt toch wel veel van ons, meiden, vinden jullie ook niet? Ik voel me af en toe echt zo'n zotje, met mijn termometer en mijn toestandjes (slijmpiek tijdens vruchtbare dagen enz) Ik heb mezelf zo "bijgeschoold" op internet, dat ik onderhand mijn eigen gyaecologiepraktijk kan gaan opzetten, ha,ha,ha.

Maar we geven de moed niet op! En ik heb deze week nog zat afleiding: mijn ouders zijn 33 jaar getrouwd en we gaan lekker uit eten! Hoe moeilijk het af en toe ook is: afleiding zoeken is uiteindelijk toch het beste!

Heel veel groetjes aan iedereen en heel veel succes! Hopelijk lopen we binnenkort allemaal met zo'n  rond!

Nou dames, mijn temp is omhoog, eindelijk dan toch. Nu maar even afwachten of het zo blijft. Toch denk ik niet dat ik gisteren mijn ei had, maar al eerder gezien de andere tekenen.

Ik heb in de site http://www.fertilityfriend.com/  één temperatuur veranderd en dan ineens geeft het systeem dat ik op dag 14 mijn ei heb gehad. Verander ik die temp weer naar de dip die ik had, dan ziet het systeem geen eisprong. Maar verder had ik inderdaad rond die dag 14 alle tekenen van vruchtbaarheid.

Ach het zou ook te mooi om waar te zijn zijn als ik nu direct alwere zwnager zou worden. Mijn knul is nog geen 4 maanden.

Toch vind ik het wel leuk. je leert door dat observeren van al die tekenen wel heel goed je cyclus en je eigen lichaam kennen.

Miep

Hoi Miep!
Hier dus precies t zelfde...ook sinds gister hoge temp (vanmorgen tot mn verbazing nog weer tiende hoger), maar kan me ergens ook niet voorstellen dat ik m nu pas heb gehad. Heb ook redelijk wat klachten gehad en normaal altid op tijd. Toch raar dan ineens zo veel later...

We wachten maar af....eigenlijk had ik 2 aug mn nod, hoop niet dat ie serieus nu nog 2 wk wachten word...

Terug
Bovenaan