snap het niet zo goed, help?

A

Anoniem

Guest
ik ben vorige week vrijdag ongi geworden, terwijl het die maandag ervoor moest.
ik ben er sinds dinsdag vanaf, en had meteen weer last van slijmverlies, niet zo heel veel, maar wel draderig, waarvan ik heb gelezen dat het duidt op eisprong.
nu denk ik dat het misschien zo is:
ik heb gewoon een cylcus van 28 dagen ipv 32 maar door de spanning is mijn ongi wat later gekomen, maar de cyclus loopt gewoon door.
dat zou betekenen dat ik as maandag ongeveer mijn eisprong moet hebben, en dat verklaart het slijm weer.
ik snap er niets meer van, maar zou het kunnen dat mijn ongi te laat kwam terwijl mijn cyclus doorloopt?
het zou wel fijn zijn, dan hoef ik niet zo lang te wachten tot mijn volgende nod haha
maar ik weet nu dus niet waar ik rekening mee moet houden.
help?

Slijmvorming betekent volgens mij niet automatisch dat je een eisprong hebt.
Dat heb ik ook en ben aan het temperaturen en wijst bij mij daar niet op.
Ik weet het ook niet hoor......moeilijk.......Maar hoe jij het omschrijft kan ook.
Succes ermee

nou ik heb op een aantal sites en boeken gelezen, dat slijm niet op eisprong duidt,
maar op het moment dat het draderig wordt, sorry heel vies, maar als je het tussen 2 vingers houdt en die uit elkaar doet, dat het dan draadjes worden zeg maar, sorry sorry
dat dat we duidt op een eisprong en dat is nu zo!
haha
ik hoop dat er iemand weet hoe ik het moet doen want ik ben bang dat ik dalijk weer een cyclus mis of zo
ik probeer om de dag te blijven klussen maar wordt wel een beetje zenuwachtig van al dit gedoe

Ja lekker praatje he haha
Je wordt vaak alleen zenuwachtig van al die info die je krijgt.
Maar eigenlijk klopt er toch iets niet als je om de dag klust moet het toch altijd snel raak zijn? Wij zijn bijna een jaar bezig en trek me niks aan van dat "slijm" haha.
Klus lekker als je er zin in hebt, een kindje wordt uit liefde geboren. Onze tijd komt wel....

ja daar zit wat in inderdaad.
maar ja je weet hoe het is, we hebben het al een half jaar uitgesteld toen we er eigenlijk aan toe waren, en dan kriebelt het al zo, dus nu we echt zijn begonnen,doe je zoveel mogelijk om het echt raak te laten worden zeg maar

Ja ik snap het wel
Ik hoop dat er meiden zijn die wel tips hebben of wat dan ook

ach ja het is nu niet zo druk he
gewoon even afwachten....

hoi hoi

ik snap er ook niet zoveel van hoor,maar ben zelf aan het tempratuuren,dan hoef ik ook niet zo op dat slijm te lettenmaar naar mijn idee is het slijm wel wat meer rond de eisprong!!!
en wij klussen ook wel om de dag,maar nog niet raak,we zijn met ronde 11 bezig!!!
maar heb gelezen dat je per maand 25%kans hebt om zwanger teraken,das nie veel.

nou succes allemaal...

xxxtam80

Terug
Bovenaan