snap het niet zo goed, help?

Hoi Fiepke

Ik kan je jouw volgorde van je cyclus niet uitleggen hoor...maar ik weet wel dat je rond je eisprong wel wat meer slijmverlies hebt.
Bij mij vooral waterig. En het kan best dat doordat je net gestopt ben met de pil je nu misschien dus wel wat sneller die eisprong kan hebben.
Ga er anders gewoon vanuit...en dat zie je wel of je in deze cyclus misschien nog een keer een duidelijk signaak krijgt dat die eisprong er weer is...
Maar als je nu gewoon ook goed klust kan je niet mis zitten , toch?
Succes!

Liefs Linnepinnie

inderdaad.
en ik wil niets afdwingen want dat gaat niet en ik weet dat mijn tijd best komt, maar toch.......
we hebben dit jaar tot en met juli om zwanger te worden, en dan moeten we wachten tot januari, want we gaan trouwen en we willen heel graag van te voren een kindje.
mocht het niet lukken is het jammer, maar dat is niet het einde van de wereld natuurlijk haha
ik wil ook niet graag heel moe en een dikke buik op mijn bruiloft, want dat wil mijn hubbie niet graag omdat hij bang is dat dat een beetje op de dag drukt dus we hebben afgesproken, of ervoor of erna.
daarom probeer ik alles aan te grijpen om het te laten lukken hahahaha
tja en meer dan om de dag klussen kan ik niet doen he

en het is niet zo dat ik nergens anders mee bezig ben, mijn leven gaat gewoon door, ik heb nu alleen weer zo'n ik wil het zo graag moment en dan lijkt het alsof alles erom draait maar dat is niet zo hoor

Terug
Bovenaan