snap het niet


Wie is die anoniem die mij irritant noemt omdat ik lief was tegen Loentje?
Waarom ben ik een tweede Dolfijntje, wie is dat?
Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan?
 
Weet ik veel. Laat gewoon doen joh, op het september forum doen ze niet zo moeilijk, daar is het veel gezelliger. Laat ze lekker in hun eigen hormonen gaarkoken.
 
Het lijkt erop dat Loesje niet zoveel te doen heeft!
Enne, Dolfijntje was/is een enorm irritant iemand die dit hele forum bestookte met onzinnige berichtjes die ze dan beeindigde met: kussssss Dolfijntje.
Dit irriteerde nogal wat mensen. Vandaar.
 
Waarom zeg je dat nu, anoniem?? Doe jij graag mensen pijn?
Ik heb inderdaad niet veel te doen omdat ik niet uit werken mag en veel moet rusten. Ik voel me dan ook heel eenzaam overdag en was juist blij een beetje contact te houden met jullie.
Ben ik nu net zo erg als die stomme dolfijn? Ik heb haar berichtjes opgezocht en vind het jammer met haar vergeleken te worden.

Thanks voor je begrip... Loes
 
Ik zit veel bij het juni forum en daar is het ook heel wat gezelliger als hier. Er zijn er hier veel die blijkbaar erg last van hun hormonen hebben en dat hier lekker komen botvieren. En dan nog reageren met anoniem dat is pas erg irritant!! Ik vind het ook erg leuk op het forum, maar bij het juni-forum zijn ze toch kinderachtig tegen elkaar.

En Loes, ik vind het erg leuk voor je dat je zo vaak op het forum zit. Lees ook graag jou stukjes want je kan het erg leuk verwoorden. En als jij hier wat gezelligheid (buiten die anoniemen dan) kan vinden moet je er lekker mee doorgaan. Geniet nog lekker van je zwangerschap en neem ook eens kijkje op het forum van de maand waarin jij bent uitgerekend.

Groetjes Nicole,
 
anoniem ROT OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
loesje trek je er niets van aan, zullen wel de hormonen zijn van de zwangere anoniem? dat ze zo reageert.
en dan zegt ze wel dat je niets te doen hebt maar ze zit zelf ook steeds achter haar computer aan iedereen irritante berchtjes te sturen, dus in feite alles wat ze zegt heeft betrekking op haar zelf en zegt niets over jou sta erboven en reageer niet


groetjes
 
Terug
Bovenaan