snap het niet

Chagrijnige anoniem, ik snap niet dat jij dat berichtje leest als het niet voor jou bedoeld is, en er dan nog op reageert ook. Je gaat toch zeker niet alles zitten lezen hier, maar alleen de dingen die je aandacht trekken en je interessant lijken? Heb je niks beters te doen ofzo?
 
Dat staat eventueel boven een berichtje, als het onderwerp. En wanneer het onderwerp je niet aanspreekt lees je het toch lekker niet. Het staat hier op dit forumen niet in een privé-chatbox zodat andere dames kunnen meelezen, als ze dat willen. Als je dat niet wilt doe je het toch lekker niet. Godallejezus, begin nu te snappen waarom jullie elkaar hier constant in de haren vliegen. Stelletje onruststokers. Als je maar niet denkt dat ik me ertoe laat verleiden om me te verlagen en iemand uit te schelden of een miskraam toe te wensen. Als de mensen die zich aan mij ergeren gewoon willen doen alsof ze mijn berichtjes niet zien, dan zal ik doen alsof ik al die hatelijke dingen niet lees, oke??
 
Ze moeten je wel hebben vandaag he?? Ik vind het leuk om mee te lezen, dus wat mij betreft, laat je niet opfokken en schrijf lekker waar je zin in hebt. Als iemand last heeft van jullie moeten ZIJ maar naar een ander forum gaan... ;)
liefs Fabienne
 
Terug
Bovenaan