snap mn lichaam niet meer

A

Anoniem

Guest
ik val maar weer met de deur in huis met een vraag.
heb sinds gistermiddag ongi-pijn in mn buik, vannacht ook onwijs en nu nog steeds. Al thans het voelt als ongipijn maar heb helemaal geen bloedverlies. De geroemde tampontest gedaan en ook niets. Ben ook nog steeds misselijk en mn temp is ook nog hoger dan normaal. Ik snap er echt helemaal niks meer van. Mn NOD zou zondag a.s. moeten zijn, maar normaal (voordat ik aan de pil begon en tijdens) als ik die ongipijn kreeg werd ik ook meteen ongesteld.
wie heeft hier ervaring mee??

voor degenen die ook aan het werk zijn: werkse nog vandaag en gelukkig bijna weekend.
voor alle anderen: fijne (vrije) dag.

Gr. Danielle

Hoi!

Bij mij is het helemaal anders dan voor en tijdens de pil. Voorheen was ik strak 1 week ongi en 2 weken niet, met onwijs veel pijn en vloeien en tijdens de pil +/- 4 dagen van de 4 weken met gemiddelde pijntjes. Nadat ik gestopt ben was het flink wisselend met pijntjes en duur van vanalles. Ik weet niet hoe lang ge gestopt bent, maar het kan zomaar een half jaar of langer duren voordat er weer eneige regelmaat te bespeuren is.

Succes!

hoi julide.
Ik ben pas net gestopt met de pil. Dus verwacht ook niks. Maar het rare is dat ik dus wel die pijn heb die ik altijd heb als ik ongesteld wordt. Nu al zowat 2 dagen, maar ongesteld ben ik dus nog steeds niet.
die onzekerheden moesten ze verbieden he.

gr. Danielle

hallo

in eerste instantie zou ik denken dat je helaas toch ongi word, maar....die misselijkheid en hoge temperatuur zouden een zwangerschap kunnen voorspellen....

ik zou afwachten, iets anders is er op dit moment niet voor je!!!

veel succes en ik hoop dat het raak is voor je, ik duim

liefs janine

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw, maar ik volg jullie verhalen al een poosje!

Zit op dit moment in het zelfde schuitje, heb 1 week geleden getest maar die was negatief. Succes, hoop dat het positief bij jou is!

Ik vind het erg spannend om nou ook te reageren.

Groetjes

Hoi dan30,

Ik zou gewoon nog even afwachten. Het is al bijna zondag, dus de kans is groot dat je toch ongi moet worden. Die testen zijn best duur....... Bovendien is de kans groot dat je sowieso negatief test omdat het nog zo vroeg is. Helaas, je hoort nu ook bij de club onzekeren!

Hoi Tas,

Welkom, hopelijk maak je nog veel meer posts!

Hello..

Ik was van de derde een paar dagen overtijd... deed een test en die was negatief.. Na een week heb ik toen opnieuw getest en toen was ie positief...
Het kan alle kanten op dus..

liefs.. Bats

Hoi meiden,

Tja, ik ken het probleem. Ik heb al twee en een halve week ongi-krampen in mijn buik. Dan weer links dan weer rechts. Afgelopen zaterdag was mijn NOD. Woensdag een test gedaan, maar die was negatief. Vandaag de tampontest uitgevoerd, maar ook daar geen drupje te bekennen... afwachten dus.

Sterkte allemaal!!

Terug
Bovenaan