snap mn lichaam niet meer

hoi dan30

ik heb de eerste maanden nadat ik met de pil gestopt ben aldoor gehad dat ik eerst een paar dagen ongipijn had, dan een dag ofzo niet en dan ongi werd en dus weer die pijn.
ik dacht elke keer dat ik zwanger was omdat mijn cyclus steeds langer werd.
de vierde maand kreeg ik weer die ongipijn, was ook misselijk geweest en had duidelijk mijn eisprong gevoeld dus wist wanneer ik het moest worden ik verwachte weer dat ik het zou worden, maar nee ik was dus zwanger!!!!als ik jou was zou ik in ieder geval tot zondag wachten en liever nog een paar dagen langer, weet je zeker dat je het zondag moet worden?en is je temperatuur dinsdag nog hoog dan zou ik testen.
de ongesteldheid kan namelijk 14 tot 16 dagen na de eisprong komen...
succes ermee

liefs leetje
6 w 6 d

Hoi Dan

Ik ken het gevoel. Ik heb ook een hele onregelmatige cyclus, ik heb wel een systeem gevonden, ongeveer een week voor ongi heb ik hel zere tepels. Dit had ik al een week maar nog steeds niets. Gestest, negatief afgesproken dat als ik een week later nog niet
ongi zou zijn ik weer zou testen. Toen kreeg ik echt ongi gevoel maar er kwam nog steeds niets, toch een test gedaan en die was positief. Helaas mocht ik er maar een week van genieten  we zijn  nu weer opnieuw bezig.
Ik hoop voor je dat het bij jou ook zoiets is. ik  echt voor je
Ik zou na zondag gewoon gaan testen dan heb je iets meer zekerheid.
Ben heel erg benieuwd

succes liefs Anke

lieve meiden,
bedankt voor jullie reactie. ben duidelijk niet de enige met die onzekere gevoelens
De zondag is inmiddels voorbij gegaan en ben nog niet ongi. De ongi pijnen zijn af en toe aanwezig, maar niet heel erg, Vanochtend weer onwijs misselijk.... Temp nog hoog. Ik snap er niks meer van. Het is pas ronde 1, het kan vast niet zo zijn.... Je weet wel....je maakt jezelf van alles wijs. Ik ga er maar vanuit dat mn cyclus gewoon beetje van streek is. Durf nauwelijks te hopen.
fijn die onzekerheid.
Ik probeer nog even te wachten met testen tot woensdag. Zul je zien dat ik gewoon ongi word.
pfffffffffffff

Ank, wat balen zeg dat je er maar zo kort van hebt kunnen genieten. Veel sterkte en nu komt het allemaal goed!!!

groeten,
Danielle

Terug
Bovenaan