snapt iemand dit???

Hoi,

Ook al hebben wij een vast ritueel, herkennen doe ik het zeker.
Alles leuk en aardig totdat ze naar bed moet. Is zeker ook het uitproberen hoor.
Bij ons mag ze dan niet mee naar beneden, wij lossen het boven op.
Afleiden helpt ook. Een ander muziekdoosje aanzetten, andere knuffel geven of nog boekje lezen werkt wel.
En anders weer laten brullen en a 10 min weer naar boven, maar dan papa ipv mama. Helpt ook nog weleens.
Nog voorgekomen?

Liefs

Hoi,

Ook al hebben wij een vast ritueel, herkennen doe ik het zeker.
Alles leuk en aardig totdat ze naar bed moet. Is zeker ook het uitproberen hoor.
Bij ons mag ze dan niet mee naar beneden, wij lossen het boven op.
Afleiden helpt ook. Een ander muziekdoosje aanzetten, andere knuffel geven of nog boekje lezen werkt wel.
En anders weer laten brullen en a 10 min weer naar boven, maar dan papa ipv mama. Helpt ook nog weleens.
Nog voorgekomen?

Liefs

Hoi!

Ik heb hier geen ervaring mee, Isabelle wordt wel eens paniekerig wakker (meestal door een nare droom), maar die is heel snel weer in bed te troosten en ik neem haar ook absoluut niet mee naar ons bed of naar beneden, want dan vind ze het alleen maar gezellig.

Hoe is het vannacht gegaan en heeft ze wel de nacht doorgeslapen?

Succes ermee en laat het even weten hoe het gaat?

Liefs Monica

Hoi,

Silke heeft afgelopen nacht verder goed geslapen, Toen we haar vanavond naar bed brachten ging ze ook lief slapen. Normaal gesproken is ze ook nooit vervelend met het naar bed brengen daarom vond ik het zo raar!!
Snap nog steeds niet waarom ze zo deed, zal er waarschijnlijk ook niet achterkomen...

In ieder geval bedankt voor jullie reacties!!!!

Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan