Sneeuw! En gekriebel....?

Fantastisch die sneeuw! Gisteren sneeuwballengevecht, heerlijk ;-) Vandaag was alleen wat minder, stond 2 keer vast in de sneeuw, oeps.... Mijn arme vriend die avonddienst heeft kwam gelukkig uit z'n warme bedje om me er uit te scheppen haha
Wakker worden was wel erg leuk vanochtend met het gekriebel van die kleine. Ik bof maar dat ik het al zo vroeg voel èn met mijn eerste, al sinds 1,5 week als ik op de bank languit lig 's avonds. Dat had ik niet verwacht hoewel de placenta aan de achterkant ligt. Ik twijfelde wel, dacht aan kriebelende strings ofzo haha maar dit kan eigenlijk niet missen. Anderen ook al???

Ja ik vandaag ook echt heel duidelijk gevoeld! Ik ben wel al 17 weken en het is de tweede, dus werd wel tijd!
Wel heel bijzonder vind ik!
Lekker he die sneeuw alleen als je erop uit moet met de auto is wat minder!

Groetjes Dana

Hoi!

Ik heb het ook al gevoeld sinds het weekend. Ik dacht dat het nog niet kon, en het me verbeelde. Maar blijkt nu dat je het al snel kunt voelen bij de tweede?! Ik ben nu 15 weken onderweg van de tweede. Bij mijn oudste voelde ik het pas laat, doordat de placenta voor lag. Misschien dat die nu achter ligt? Wel heel leuk he?! Vooral wanneer ik naar bed ga en plat op bed lig kriebelt het heel zachtjes van binnen!

Die sneeuw is ook wat he?! Ik vind het eerlijk gezegd prachtig!! Beetje spannend met auto rijden. Maar manlief is ook mijn grote redder in nood geweest vandaag... ;-)

Groetjes!

Allemaal helden vandaag ;-) Heb maar een lekker biertje voor 'm gekocht en liedje aangevraagd bij Serious Request. Ben benieuwd of ik weer wakker wordt gekriebeld morgen ... Het is mijn eerste en ik ben nu 14 weken - apart!

je lekker die sneeuw kids heledag heerlijk buiten echt genieten
ook ik voel al gekriebel zo lekker weer toch een een soort van bevestiging geniet van het gefladder
liefs

hoi,
bij me 2de leek het wel langer te duren.
ik merkte alleen maar gerommel van me darmen.
me zoontje was ook best rustig in me buik.
was alleen maar aan het draaien.niet echt schoppen.
ben nu 13 weken,dus duurt nog wel even voor het komt.
leuk hoor dat je het al merkt.
gr marjan

he hallo!!

hoeveel weken zijn jullie al dan?? vanaf wanneer ga je t voelen??
ik ben donderdag 14 weken dus ws kan ik t nog niet voelen...

hoop dat ik t gauw voel!

x

Terug
Bovenaan