Sneeuw! En gekriebel....?

Hey Juni - ik voelde al wat met 13 weken, mijn placenta ligt achter dat zou wel helpen. Maar nu ben ik het weer even kwijt ofzo, ook gek, soms nog licht gekriebel denk ik. Weet je al hoe je placenta ligt? Ligt dat nl. voor (dus aan de blaaskant/ voorkant) dan kan het echt nog even duren...
Ik wil het ook weer voelen!!! :-(

hé hallo,

Ik heb zojuist begrepen bij de vk dat mijn placenta ook achter ligt en dat ik het daardoor waarschijnlijk eerder iets zal voelen. En ik heb vd week ook gekriebel gevoeld, zou dat de kleine geweest zijn dan? Het is voor mij ook de eerste en ben morgen 15 weken. Het voelde wel heel apart, echt als gekriebel inderdaad.
gr chrissy

Nou dan is het vast zo toch? Gek he, ik denk maar steeds - pardon voor mijn expliciete woorden - dat het schaamhaar is of mn onderbroek hihi Ik heb het alleen nooit zo gevoeld.. het zou wel gek zijn als ik daar ineens de laatste weken 'last' van krijg hehe
Chris, ben jij misschien ook tenger van postuur als ik zo vrij mag zijn?

Hoi, hoi,
Had vandeweek zelfs het idee dat meneer of mevrouw mijn spijkerbroek te strak vond zitten. Toen toch maar uiteindelijk een elastiekje aan het knoopsgat gedaan. En idd. het wroeten hield op. Wel af en toe wat luchtbelletjes. Maar dan moet ik er wel echt op letten. Ben nu bijna 15 weken zwanger, van de derde, dus het zou idd kunnen. Heerlijk hoor. Dat is echt genieten!

Gisteravond voelde ik echt een plopje of golfje, zo'n drie keer. Mijn vriend legde zijn hand er ook even op maar dat is echt nog te vroeg. Maar dan is het weer voorbij en en denk ik dat ik het me verbeeld heb ofzo en dat het toch mijn darmen zijn. (hoewel die bubbeltjes nooit omhoog komen, alleen omlaag haha).

Gisteravond voelde ik echt een plopje of golfje, zo'n drie keer. Mijn vriend legde zijn hand er ook even op maar dat is echt nog te vroeg. Maar dan is het weer voorbij en en denk ik dat ik het me verbeeld heb ofzo en dat het toch mijn darmen zijn. (hoewel die bubbeltjes nooit omhoog komen, alleen omlaag haha).

Terug
Bovenaan